Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
spekkio
Joined:
Sep 16, 2009
Messages:
7,565
Kodex Kool Kredits:
810
Positive ratings received:
141
Neutral ratings received:
233
Negative ratings received:
31

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 0
Participation Award 2 1
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 83 173
hopw roewur ne 75 21
Brofist 11,126 8,639
Goldfist 4 0
gimme dem dolla bills 1 0
nice 42 4
thumbs down 0 0
Up Yours 2 0
Cheers!! 6 0
Funny 1,051 892
not sure if serious 1 2
How about this as a button 0 0
rolleyes 4 3
Agree 252 886
Disagree 29 54
It's a matter of time 0 0
incline 97 112
decline 62 40
Edgy 16 13
meh 12 1
FAKE NEWS 3 14
cool story bro 1 10
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 2
Whatever shit you posted didn't load 15 1
Yes 35 69
No 3 3
STOP! posting 1 1
Rage 27 42
:( 1 1
Despair 94 100
Thanks! 69 217
Prestigious 129 200
Salute 189 255
Makes you think... 6 0
Interesting 21 2
Informative 165 742
[citation needed] 14 16
Friendly 178 108
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 12 1
Bro, do you even lift? 2 3
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 3 0
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Slam dunk! 1 2
Fabulously Optimistic 32 76
Creative 17 9
Artistic 0 0
butthurt 24 40
Racist 30 57
Absolutely Haram 3 2
Deus Vult 11 0
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 14 14
sheeple 8 7
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 1 9
it is a mystery 26 20
Old 51 31
/facepalm/ 3 1
honk honk! 0 1
coof 0 0
M'lady 9 3
Bad Spelling 13 2
WTF am I reading 47 3
Nuke it from orbit 8 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 31 12
Shit 25 14
quality shit 2 1
Slurp this person's delicious asshole 4 0
Heresy 3 4
Equip the Ring 0 2
Excited! 104 3
(autism) 6 3
Doggy 99 13
Kitty 45 2
what? 0 0
Hoo 6 0
That's an Elephant 1 0
popamole 2 0
Balanced 19 0
PIRACY IS WRONG 15 0
covfefe 3 0
Yuge! 4 0
Best Deal! 6 0
WTF!? 3 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 1 0
Yes! 3 0
Disgusting! 1 0
You're Fired! 2 0
:M 123 101
M: 5 0
7e7e7 0 0

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.