Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Takamori
Last Activity:
Jan 28, 2021 at 5:58 AM
Joined:
Apr 17, 2020
Messages:
338
Kodex Kool Kredits:
48
Positive ratings received:
22
Neutral ratings received:
101
Negative ratings received:
5

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 0
Participation Award 7 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 6 0
hopw roewur ne 2 0
Brofist 101 0
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 7 0
nice 2 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 2 0
Funny 79 0
not sure if serious 1 0
How about this as a button 3 0
feels good man 0 0
rolleyes 1 0
Agree 165 0
Disagree 6 0
It's a matter of time 1 0
incline 20 0
decline 9 0
Edgy 5 0
meh 5 0
FAKE NEWS 2 0
cool story bro 2 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 0
Whatever shit you posted didn't load 2 0
consume product 0 0
Yes 40 0
No 17 0
STOP! posting 1 0
Rage 1 0
:( 1 0
Despair 44 0
Thanks! 4 0
Prestigious 6 0
Salute 7 0
Makes you think... 5 0
Interesting 2 0
Informative 20 0
[citation needed] 4 0
Friendly 22 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 2 0
Bro, do you even lift? 0 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 7 0
Okily Dokily! 0 0
Useful 1 0
Peaceful protest 2 0
Slam dunk! 2 0
Fabulously Optimistic 26 0
Creative 1 0
Artistic 0 0
butthurt 3 0
Racist 2 0
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 15 0
+20 Social Credit 1 0
"It was Aliens" 3 0
sheeple 1 0
Someone has issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 1 0
it is a mystery 17 0
Old 1 0
/facepalm/ 3 0
honk honk! 11 0
coof 2 0
M'lady 1 0
Bad Spelling 2 0
WTF am I reading 6 0
Nuke it from orbit 7 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 9 0
Shit 6 0
quality shit 1 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 1 0
Equip the Ring 1 0
Begone thot! 0 0
Excited! 11 0
(autism) 0 0
Doggy 1 0
Kitty 0 0
what? 1 0
Hoo 1 0
That's an Elephant 0 0
popamole 3 0
Balanced 12 0
PIRACY IS WRONG 0 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 3 0
You're Fired! 0 0
:M 5 0
M: 0 0
7e7e7 0 0

Stalkers 1

  1. You
Gender:
Male

Takamori

Learned, Male

Takamori was last seen:
Viewing forum General RPG Discussion, Jan 28, 2021 at 5:58 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.