Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Theldaran
Last Activity:
Apr 13, 2021 at 1:56 PM
Joined:
Oct 10, 2015
Messages:
1,728
Kodex Kool Kredits:
134
Positive ratings received:
51
Neutral ratings received:
299
Negative ratings received:
25

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 0
Participation Award 21 48
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 30 35
hopw roewur ne 30 348
Brofist 279 311
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 6 0
nice 23 0
thumbs down 0 0
Up Yours 1 0
Cheers!! 1 0
Funny 334 570
not sure if serious 13 0
How about this as a button 0 0
feels good man 0 0
rolleyes 9 0
Agree 331 149
Disagree 61 70
It's a matter of time 1 0
incline 51 63
decline 48 130
Edgy 6 113
meh 12 2
FAKE NEWS 45 44
cool story bro 2 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 3 3
Whatever shit you posted didn't load 2 2
consume product 0 0
Yes 128 201
No 38 50
STOP! posting 0 0
Rage 16 49
:( 1 0
Despair 76 87
Thanks! 9 10
Prestigious 29 55
Salute 25 94
Makes you think... 8 0
Interesting 5 0
Informative 43 31
[citation needed] 23 24
Friendly 53 31
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 5 0
Bro, do you even lift? 7 0
How DARE you!?? 4 0
When words are not enough 21 27
Okily Dokily! 1 0
Useful 3 0
Peaceful protest 2 0
Slam dunk! 1 0
Fabulously Optimistic 51 89
Creative 8 7
Artistic 0 0
butthurt 26 53
Racist 24 37
Absolutely Haram 3 0
Deus Vult 6 11
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 5 56
sheeple 11 37
Someone has issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 3 0
cuck 37 43
it is a mystery 40 150
Old 11 49
/facepalm/ 1 0
honk honk! 13 31
coof 1 9
M'lady 5 0
Bad Spelling 8 25
WTF am I reading 31 68
Nuke it from orbit 6 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 1 0
retadred 81 91
Shit 24 121
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 5 0
Equip the Ring 2 0
Begone thot! 0 0
Excited! 27 29
(autism) 4 0
Doggy 9 47
Kitty 2 0
what? 20 0
Hoo 3 0
That's an Elephant 0 0
popamole 2 0
Balanced 29 50
PIRACY IS WRONG 1 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 1 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 1 0
Win! 0 1
Yes! 0 2
Disgusting! 4 30
You're Fired! 0 0
:M 30 45
M: 0 0
7e7e7 0 0

Stalking 1

Gender:
Male

Theldaran

Liturgist, Male

Uh... maybe. I used this as a portrait to a character named Theldaran, back in the day. Hence the nick and the profile pic. Jun 7, 2020

Theldaran was last seen:
Apr 13, 2021 at 1:56 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.