Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Vibalist
Last Activity:
Sep 27, 2020 at 11:31 PM
Joined:
Jul 21, 2008
Messages:
3,424
Kodex Kool Kredits:
355
Positive ratings received:
21
Neutral ratings received:
123
Negative ratings received:
7

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 2
Participation Award 5 44
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 31 201
hopw roewur ne 24 22
Brofist 1,365 3,496
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 5 1
nice 8 280
thumbs down 0 1
Up Yours 3 34
Cheers!! 1 1
Funny 218 348
not sure if serious 8 18
How about this as a button 0 1
rolleyes 3 10
Agree 626 764
Disagree 48 171
It's a matter of time 0 1
incline 31 34
decline 19 35
Edgy 10 117
meh 8 34
FAKE NEWS 23 6
cool story bro 4 6
I found this text to be too long and as such I didn't read it 3 7
Whatever shit you posted didn't load 0 9
Yes 43 64
No 5 20
STOP! posting 3 8
Rage 13 16
:( 4 1
Despair 58 152
Thanks! 15 18
Prestigious 19 16
Salute 21 61
Makes you think... 8 6
Interesting 9 19
Informative 68 58
[citation needed] 28 37
Friendly 79 57
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 2 6
Bro, do you even lift? 1 5
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 6 3
Okily Dokily! 1 0
Useful 0 9
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 0 1
Fabulously Optimistic 52 19
Creative 0 42
Artistic 0 0
butthurt 21 21
Racist 4 11
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 2 1
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 3 11
sheeple 4 0
You have issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 4 2
cuck 26 9
it is a mystery 54 28
Old 19 63
/facepalm/ 3 4
honk honk! 2 4
coof 0 0
M'lady 2 6
Bad Spelling 4 23
WTF am I reading 23 44
Nuke it from orbit 2 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 56 155
Shit 37 18
quality shit 0 1
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 7 0
Excited! 18 28
(autism) 0 12
Doggy 7 18
Kitty 2 1
what? 1 2
Hoo 2 3
That's an Elephant 0 2
popamole 2 0
Balanced 8 10
PIRACY IS WRONG 0 1
covfefe 1 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 2 0
Love! 0 0
Build the Wall! 4 0
Win! 1 0
Yes! 3 0
Disgusting! 1 1
You're Fired! 0 0
:M 11 84
M: 1 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Birthday:
Feb 26, 1989 (Age: 31)
Location:
Denmark
Occupation:
Welfare Queen

Vibalist

Arcane, Male, 31, from Denmark

Motherfucker Apr 7, 2012

Vibalist was last seen:
Sep 27, 2020 at 11:31 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.