Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Ysaye
Last Activity:
Jun 20, 2021 at 4:03 PM
Joined:
May 27, 2018
Messages:
525
Kodex Kool Kredits:
81
Positive ratings received:
14
Neutral ratings received:
71
Negative ratings received:
1

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 0
Participation Award 1 2
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 7 10
hopw roewur ne 4 0
Brofist 260 815
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 7 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 3 0
Funny 38 64
not sure if serious 2 0
How about this as a button 0 0
feels good man 4 0
rolleyes 0 0
Agree 69 318
Disagree 8 9
It's a matter of time 1 0
incline 28 6
decline 14 1
Edgy 2 0
meh 2 0
FAKE NEWS 4 3
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 12 0
Whatever shit you posted didn't load 0 0
consume product 0 0
Yes 22 11
No 14 16
STOP! posting 0 0
Rage 1 2
Sad 1 0
Despair 37 11
Thanks! 33 10
Prestigious 35 7
Salute 10 8
Makes you think... 3 0
Interesting 8 0
Informative 60 15
[citation needed] 6 2
Friendly 75 2
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 6 0
Bro, do you even lift? 0 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 3 0
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 1 0
Fabulously Optimistic 5 0
Creative 4 0
Artistic 0 0
butthurt 2 0
Racist 1 0
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 0 0
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 0 2
sheeple 1 1
Someone has issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 1 0
it is a mystery 15 4
Old 2 4
/facepalm/ 3 0
honk honk! 0 0
coof 0 0
M'lady 0 0
Bad Spelling 3 2
WTF am I reading 3 2
Nuke it from orbit 1 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 3 1
Shit 1 0
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 2 0
Equip the Ring 0 0
Begone thot! 0 0
Excited! 19 0
(autism) 0 0
Doggy 1 0
Kitty 0 0
what? 3 0
Hoo 0 0
That's an Elephant 0 0
popamole 2 0
Balanced 3 1
PIRACY IS WRONG 0 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 0 0
You're Fired! 0 0
:M 10 0
M: 0 0
7e7e7 0 0

Stalkers 1

Gender:
Male
Location:
Australia

Ysaye

Savant, Male, from Australia

Ysaye was last seen:
Jun 20, 2021 at 4:03 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.