Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Clockwork Knight
Last Activity:
Sep 16, 2019 at 6:25 PM
Joined:
May 6, 2009
Messages:
1,868,413
Kodex Kool Kredits:
1,867,710
Positive ratings received:
624
Neutral ratings received:
2,612
Negative ratings received:
238

Post Ratings

Received: Given:
Button 7 4
Participation Award 43 27
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 239 262
hopw roewur ne 848 191
Brofist 29,536 14,999
Goldfist 4 0
gimme dem dolla bills 48 25
nice 292 44
thumbs down 5 2
Up Yours 29 3
Cheers!! 77 14
Funny 11,966 8,337
not sure if serious 40 2
rolleyes 33 2
Agree 1,612 794
Disagree 75 67
incline 434 323
decline 133 72
Edgy 22 39
meh 56 21
FAKE NEWS 80 47
cool story bro 17 1
I found this text to be too long and as such I didn't read it 60 17
Whatever shit you posted didn't load 87 8
Yes 413 56
No 31 24
STOP! posting 13 4
Rage 252 105
:( 26 0
Despair 573 818
Thanks! 75 62
Prestigious 390 174
Salute 320 134
Makes you think... 308 174
Interesting 85 105
Informative 541 921
[citation needed] 63 117
Friendly 428 381
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 107 97
Bro, do you even lift? 20 13
When words are not enough 68 88
Useful 5 6
Slam dunk! 9 6
Fabulously Optimistic 263 182
Creative 173 217
butthurt 67 53
Racist 220 194
Absolutely Haram 21 12
Deus Vult 73 31
"It was Aliens" 205 162
sheeple 35 12
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 83 10
cuck 86 56
it is a mystery 396 340
Old 88 69
/facepalm/ 88 3
honk honk! 240 79
M'lady 66 14
Bad Spelling 68 77
WTF am I reading 470 204
Nuke it from orbit 141 10
retadred 103 16
Shit 117 14
quality shit 14 5
Slurp this person's delicious asshole 12 17
Heresy 24 11
Equip the Ring 7 15
Excited! 203 675
(autism) 19 6
Doggy 251 70
Kitty 43 6
what? 119 5
Hoo 25 4
popamole 13 3
Balanced 257 230
PIRACY IS WRONG 12 8
covfefe 91 38
Yuge! 71 97
Best Deal! 82 191
WTF!? 42 13
Love! 9 9
Build the Wall! 161 80
Win! 15 9
Yes! 71 57
Disgusting! 146 46
You're Fired! 20 77
:M 252 91
M: 6 30
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Location:
Castelo da tia Vânia
Occupation:
Self styled moral scholar shithead

Clockwork Knight

Arcane, Male, from Castelo da tia Vânia

Spaghetto_Depressi: Millenials are Vaping the very concept of melancholy Jul 30, 2019

Clockwork Knight was last seen:
Viewing thread, Sep 16, 2019 at 6:25 PM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)