1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Daemongar
Last Activity:
Feb 25, 2021 at 5:10 AM
Joined:
Nov 21, 2010
Messages:
3,614
Kodex Kool Kredits:
685
Positive ratings received:
143
Neutral ratings received:
507
Negative ratings received:
38

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 1
Participation Award 20 3
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 76 3
hopw roewur ne 90 29
Brofist 3,572 2,017
Goldfist 3 0
gimme dem dolla bills 6 2
nice 58 29
thumbs down 1 1
Up Yours 6 2
Cheers!! 38 24
Funny 1,160 817
not sure if serious 17 1
How about this as a button 4 1
feels good man 9 6
rolleyes 11 62
Agree 755 984
Disagree 67 44
It's a matter of time 4 1
incline 97 207
decline 57 39
Edgy 16 17
meh 19 15
FAKE NEWS 23 33
cool story bro 9 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 9 4
Whatever shit you posted didn't load 4 0
consume product 0 0
Yes 110 82
No 16 13
STOP! posting 5 3
Rage 24 15
:( 9 0
Despair 147 82
Thanks! 33 27
Prestigious 136 137
Salute 198 258
Makes you think... 50 8
Interesting 48 46
Informative 192 153
[citation needed] 27 16
Friendly 234 76
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 38 6
Bro, do you even lift? 3 1
How DARE you!?? 1 5
When words are not enough 16 4
Okily Dokily! 2 6
Useful 0 0
Peaceful protest 2 1
Slam dunk! 3 3
Fabulously Optimistic 72 9
Creative 34 10
Artistic 2 0
butthurt 28 44
Racist 28 21
Absolutely Haram 1 8
Deus Vult 5 74
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 12 3
sheeple 2 2
Someone has issues 2 1
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 5 0
cuck 20 7
it is a mystery 69 15
Old 17 8
/facepalm/ 14 9
honk honk! 33 73
coof 4 0
M'lady 9 14
Bad Spelling 11 1
WTF am I reading 77 14
Nuke it from orbit 6 4
Grab the minigun, there are demons here to smite 1 4
retadred 113 24
Shit 37 45
quality shit 1 0
Slurp this person's delicious asshole 2 0
Heresy 0 3
Equip the Ring 11 3
Begone thot! 1 0
Excited! 40 33
(autism) 11 2
Doggy 15 2
Kitty 9 5
what? 21 0
Hoo 4 0
That's an Elephant 2 2
popamole 2 0
Balanced 49 9
PIRACY IS WRONG 1 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 16 1
Yuge! 5 6
Best Deal! 7 2
WTF!? 1 0
Love! 2 0
Build the Wall! 11 2
Win! 1 3
Yes! 13 2
Disgusting! 10 7
You're Fired! 0 1
:M 42 7
M: 3 0
7e7e7 1 0
Gender:
Male
Birthday:
December 28
Location:
Wisconsin
Occupation:
Moving up in IT

Daemongar

Arcane, Male, from Wisconsin

No. Where do you request? The general gaming forum? Aug 15, 2015

Daemongar was last seen:
Feb 25, 2021 at 5:10 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.