Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Diggfinger
Last Activity:
Oct 24, 2020 at 8:28 PM
Joined:
Jan 6, 2014
Messages:
868
Kodex Kool Kredits:
194
Positive ratings received:
72
Neutral ratings received:
257
Negative ratings received:
23

Post Ratings

Received: Given:
Button 10 12
Participation Award 25 26
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 24 25
hopw roewur ne 46 12
Brofist 622 180
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 9 14
nice 21 31
thumbs down 0 1
Up Yours 3 0
Cheers!! 17 13
Funny 263 119
not sure if serious 11 14
How about this as a button 0 1
rolleyes 1 25
Agree 144 111
Disagree 23 40
It's a matter of time 2 2
incline 139 55
decline 51 6
Edgy 6 22
meh 13 6
FAKE NEWS 31 14
cool story bro 5 17
I found this text to be too long and as such I didn't read it 3 11
Whatever shit you posted didn't load 2 4
Yes 97 62
No 19 19
STOP! posting 3 5
Rage 5 10
:( 0 3
Despair 26 30
Thanks! 26 23
Prestigious 74 44
Salute 98 34
Makes you think... 4 16
Interesting 8 9
Informative 69 90
[citation needed] 4 10
Friendly 131 41
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 17 19
Bro, do you even lift? 5 21
How DARE you!?? 7 24
When words are not enough 3 21
Okily Dokily! 0 11
Useful 3 7
Peaceful protest 0 2
Slam dunk! 1 8
Fabulously Optimistic 108 35
Creative 3 13
Artistic 0 10
butthurt 8 38
Racist 9 5
Absolutely Haram 2 6
Deus Vult 5 13
+20 Social Credit 0 6
"It was Aliens" 9 11
sheeple 19 3
You have issues 0 3
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 3 8
cuck 27 3
it is a mystery 49 52
Old 44 30
/facepalm/ 1 8
honk honk! 15 8
coof 11 1
M'lady 6 22
Bad Spelling 15 5
WTF am I reading 38 17
Nuke it from orbit 4 5
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 6
retadred 39 32
Shit 26 32
quality shit 0 2
Slurp this person's delicious asshole 7 7
Heresy 2 5
Equip the Ring 8 5
Excited! 67 99
(autism) 1 12
Doggy 9 25
Kitty 7 13
what? 12 13
Hoo 4 17
That's an Elephant 0 8
popamole 4 0
Balanced 30 35
PIRACY IS WRONG 4 5
covfefe 0 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 2 0
Love! 1 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 0 15
You're Fired! 1 0
:M 23 15
M: 1 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Location:
Belgium
Occupation:
RPG Connaisseur

Diggfinger

Cipher, Male, from Belgium

Diggfinger was last seen:
Oct 24, 2020 at 8:28 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.