Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
GentlemanCthulhu
Last Activity:
Jun 22, 2021
Joined:
Aug 10, 2019
Messages:
943
Kodex Kool Kredits:
81
Positive ratings received:
79
Neutral ratings received:
379
Negative ratings received:
26

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 0
Participation Award 59 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 53 3
hopw roewur ne 74 1
Brofist 401 68
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 3 0
nice 22 0
thumbs down 1 0
Up Yours 4 0
Cheers!! 9 0
Funny 370 73
not sure if serious 14 0
Fishy 0 0
How about this as a button 2 0
feels good man 1 0
sheeeeiiiit 0 0
rolleyes 23 0
Agree 489 70
Disagree 77 13
It's a matter of time 0 0
incline 84 26
decline 47 20
Edgy 34 7
meh 27 0
FAKE NEWS 67 4
cool story bro 11 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 0
Whatever shit you posted didn't load 2 1
consume product 1 0
Yes 114 6
No 42 8
STOP! posting 15 0
Rage 5 2
sad 8 0
Despair 69 17
Thanks! 11 4
Prestigious 36 7
Salute 39 4
Makes you think... 18 0
Interesting 5 0
Informative 122 1
[citation needed] 29 1
Friendly 89 1
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 11 0
Bro, do you even lift? 14 0
How DARE you!?? 1 0
When words are not enough 12 5
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Peaceful protest 2 0
Slam dunk! 3 0
Fabulously Optimistic 40 3
Creative 16 4
Artistic 0 0
butthurt 50 5
Racist 10 1
Absolutely Haram 3 0
Deus Vult 8 2
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 9 0
sheeple 7 2
Someone has issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 9 0
cuck 22 7
it is a mystery 70 6
Old 44 1
/facepalm/ 18 0
honk honk! 39 3
M'lady 12 0
Math! 0 0
Bad Spelling 17 0
WTF am I reading 62 4
Nuke it from orbit 3 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 138 7
Shit 55 9
quality shit 1 0
Slurp this person's delicious asshole 2 0
Heresy 5 0
Equip the Ring 5 0
Begone thot! 2 0
Excited! 38 6
(autism) 6 0
Doggy 12 1
Kitty 4 0
what? 16 0
Hoo 3 0
That's an Elephant 1 0
popamole 4 0
Balanced 36 3
PIRACY IS WRONG 8 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 12 0
You're Fired! 0 0
:M 20 0
M: 0 0
7e7e7 0 0

Stalking 1

Gender:
Male

GentlemanCthulhu

Savant, Male

GentlemanCthulhu was last seen:
Jun 22, 2021

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.