Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Gord
Joined:
Feb 16, 2011
Messages:
7,049
Kodex Kool Kredits:
360
Positive ratings received:
12
Neutral ratings received:
72
Negative ratings received:
10

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 1 9
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 11 16
hopw roewur ne 12 4
Brofist 3,025 793
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 4 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 1 0
Funny 115 15
not sure if serious 1 0
How about this as a button 0 0
feels good man 0 0
rolleyes 2 0
Agree 234 77
Disagree 32 16
It's a matter of time 0 0
incline 13 4
decline 5 2
Edgy 2 5
meh 1 0
FAKE NEWS 3 4
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 0
Whatever shit you posted didn't load 1 2
consume product 0 0
Yes 41 5
No 2 0
STOP! posting 1 0
Rage 0 1
:( 1 0
Despair 23 5
Thanks! 13 2
Prestigious 12 1
Salute 14 18
Makes you think... 3 0
Interesting 4 1
Informative 69 41
[citation needed] 1 3
Friendly 18 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 1 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 2 3
Okily Dokily! 1 0
Useful 0 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 22 11
Creative 2 7
Artistic 0 0
butthurt 8 6
Racist 9 3
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 0 3
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 5 7
sheeple 4 0
Someone has issues 1 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 3 0
cuck 45 0
it is a mystery 29 26
Old 0 2
/facepalm/ 2 0
honk honk! 0 0
coof 0 0
M'lady 1 0
Bad Spelling 2 0
WTF am I reading 5 1
Nuke it from orbit 1 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 25 11
Shit 8 0
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Begone thot! 0 0
Excited! 7 0
(autism) 0 0
Doggy 4 3
Kitty 0 0
what? 3 0
Hoo 1 0
That's an Elephant 0 0
popamole 1 0
Balanced 8 7
PIRACY IS WRONG 0 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 2 0
Disgusting! 0 0
You're Fired! 0 0
:M 11 9
M: 0 0
7e7e7 0 0

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.