Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Outlander
Last Activity:
May 25, 2022 at 9:44 AM
Joined:
Nov 18, 2011
Messages:
4,274
Kodex Kool Kredits:
2,726
Positive ratings received:
146
Neutral ratings received:
681
Negative ratings received:
51

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 3
Participation Award 12 9
'k 2 0
Acknowledge this user's Agenda 76 35
hopw roewur ne 138 199
Brofist 4,418 6,540
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 11 37
nice 66 178
thumbs down 1 6
Up Yours 3 29
Cheers!! 13 50
Funny 1,989 6,249
not sure if serious 10 29
Fishy 6 8
How about this as a button 16 21
feels good man 15 18
I sense large quantities of Copium 0 0
sheeeeiiiit 6 23
rolleyes 5 13
Agree 861 2,010
Disagree 60 99
It's a matter of time 12 17
incline 308 302
decline 51 41
Edgy 16 17
meh 30 57
FAKE NEWS 9 25
cool story bro 2 51
I found this text to be too long and as such I didn't read it 0 15
Whatever shit you posted didn't load 21 7
consume product 1 0
Yes 246 216
No 34 34
STOP! posting 1 11
Rage 27 24
sad 2 6
Despair 137 44
Thanks! 63 39
Prestigious 181 161
Salute 234 378
Makes you think... 22 56
Interesting 19 70
Informative 148 160
[citation needed] 25 28
Friendly 213 29
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 30 61
Bro, do you even lift? 3 46
How DARE you!?? 1 14
When words are not enough 37 16
Okily Dokily! 2 8
Useful 1 4
Peaceful protest 1 0
Slam dunk! 6 18
Fabulously Optimistic 84 44
Creative 70 25
Artistic 5 4
butthurt 15 87
Racist 49 24
Absolutely Haram 2 28
Deus Vult 7 22
+20 Social Credit 3 1
"It was Aliens" 28 11
sheeple 1 2
Someone has issues 1 3
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 2 8
cuck 16 27
it is a mystery 102 16
Old 34 14
/facepalm/ 7 49
honk honk! 22 4
M'lady 10 9
Math! 2 2
Bad Spelling 8 6
WTF am I reading 55 213
Nuke it from orbit 6 116
Grab the minigun, there are demons here to smite 2 21
retadred 34 284
Shit 25 146
quality shit 0 16
Slurp this person's delicious asshole 0 30
Heresy 2 35
Equip the Ring 0 10
Begone thot! 1 2
Excited! 118 125
(autism) 4 10
Doggy 18 22
Kitty 14 48
what? 4 22
Hoo 5 3
That's an Elephant 1 6
popamole 7 9
Balanced 35 10
PIRACY IS WRONG 1 11
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 10 5
Yuge! 10 15
Best Deal! 14 12
WTF!? 2 5
Love! 3 4
Build the Wall! 4 9
Win! 2 4
Yes! 23 27
Disgusting! 21 35
You're Fired! 17 7
:M 73 59
M: 3 0
7e7e7 0 0
Location:
Valley of Mines

Outlander

Custom Tags Are For Fags., from Valley of Mines

Outlander was last seen:
May 25, 2022 at 9:44 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.