Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
pomenitul
Joined:
Sep 8, 2016
Messages:
890
Kodex Kool Kredits:
114
Positive ratings received:
98
Neutral ratings received:
385
Negative ratings received:
26

Post Ratings

Received: Given:
Button 6 0
Participation Award 25 183
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 53 157
hopw roewur ne 55 240
Brofist 382 984
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 8 0
nice 37 0
thumbs down 0 0
Up Yours 8 0
Cheers!! 15 0
Funny 911 1,088
not sure if serious 9 0
Fishy 0 4
How about this as a button 3 0
feels good man 0 0
sheeeeiiiit 0 0
rolleyes 13 0
Agree 663 1,137
Disagree 56 93
It's a matter of time 0 0
incline 112 433
decline 45 192
Edgy 32 161
meh 28 0
FAKE NEWS 38 249
cool story bro 7 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 24 8
Whatever shit you posted didn't load 7 7
consume product 0 0
Yes 130 377
No 36 51
STOP! posting 3 0
Rage 25 10
sad 1 0
Despair 127 267
Thanks! 16 12
Prestigious 127 72
Salute 48 49
Makes you think... 27 0
Interesting 17 0
Informative 77 191
[citation needed] 22 96
Friendly 65 227
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 10 0
Bro, do you even lift? 3 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 43 12
Okily Dokily! 4 0
Useful 3 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 6 0
Fabulously Optimistic 38 153
Creative 41 26
Artistic 1 0
butthurt 66 142
Racist 20 26
Absolutely Haram 6 0
Deus Vult 5 9
+20 Social Credit 1 0
"It was Aliens" 16 46
sheeple 2 25
Someone has issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 11 0
cuck 18 61
it is a mystery 42 66
Old 13 140
/facepalm/ 9 0
honk honk! 19 34
M'lady 9 0
Math! 0 0
Bad Spelling 10 88
WTF am I reading 45 126
Nuke it from orbit 7 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 1 0
retadred 91 255
Shit 34 240
quality shit 2 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 5 0
Equip the Ring 2 0
Begone thot! 0 0
Excited! 41 13
(autism) 11 0
Doggy 27 13
Kitty 4 0
what? 7 0
Hoo 3 0
That's an Elephant 2 0
popamole 5 0
Balanced 66 120
PIRACY IS WRONG 2 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 1 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 1 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 1 0
Win! 0 0
Yes! 1 0
Disgusting! 7 0
You're Fired! 2 0
:M 52 30
M: 0 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Location:
μεταβολή

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.