Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
schru
Last Activity:
Oct 29, 2020 at 1:44 AM
Joined:
Feb 27, 2015
Messages:
687
Kodex Kool Kredits:
194
Positive ratings received:
52
Neutral ratings received:
245
Negative ratings received:
4

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 0
Participation Award 7 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 9 1
hopw roewur ne 53 0
Brofist 656 2,888
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 24 0
thumbs down 0 0
Up Yours 2 0
Cheers!! 5 0
Funny 191 2,842
not sure if serious 2 0
How about this as a button 0 0
rolleyes 2 0
Agree 180 4,997
Disagree 20 18
It's a matter of time 0 0
incline 24 264
decline 15 22
Edgy 1 1
meh 9 0
FAKE NEWS 16 1
cool story bro 2 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 65 0
Whatever shit you posted didn't load 2 0
Yes 79 159
No 10 5
STOP! posting 0 0
Rage 12 0
:( 5 0
Despair 33 1
Thanks! 44 19
Prestigious 109 364
Salute 43 167
Makes you think... 15 0
Interesting 65 1
Informative 164 876
[citation needed] 3 0
Friendly 80 259
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 10 0
Bro, do you even lift? 0 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 2 2
Okily Dokily! 1 0
Useful 0 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 1 0
Fabulously Optimistic 11 0
Creative 2 19
Artistic 0 0
butthurt 1 0
Racist 4 0
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 17 173
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 19 4
sheeple 0 0
You have issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 1 0
cuck 17 0
it is a mystery 26 5
Old 2 0
/facepalm/ 11 0
honk honk! 41 3
coof 0 0
M'lady 1 0
Bad Spelling 3 1
WTF am I reading 18 0
Nuke it from orbit 31 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 17 42
Shit 10 0
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 10 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 8 0
(autism) 8 0
Doggy 6 1
Kitty 0 0
what? 6 0
Hoo 0 0
That's an Elephant 0 0
popamole 0 0
Balanced 10 101
PIRACY IS WRONG 1 0
covfefe 2 3
Yuge! 8 9
Best Deal! 3 15
WTF!? 3 0
Love! 2 3
Build the Wall! 5 0
Win! 1 5
Yes! 10 3
Disgusting! 24 1
You're Fired! 0 0
:M 5 4
M: 0 0
7e7e7 0 0

schru

Cipher

schru was last seen:
Oct 29, 2020 at 1:44 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.