Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Tihskael
Last Activity:
May 26, 2022 at 10:23 PM
Joined:
Jun 22, 2020
Messages:
214
Kodex Kool Kredits:
44
Positive ratings received:
23
Neutral ratings received:
185
Negative ratings received:
2

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 0
Participation Award 26 10
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 10 11
hopw roewur ne 36 127
Brofist 51 95
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 4 0
nice 3 0
thumbs down 0 0
Up Yours 2 0
Cheers!! 3 0
Funny 377 216
not sure if serious 3 0
Fishy 16 8
How about this as a button 13 0
feels good man 5 0
I sense large quantities of Copium 0 0
sheeeeiiiit 2 0
rolleyes 1 0
Agree 60 147
Disagree 11 32
It's a matter of time 3 0
incline 100 124
decline 12 55
Edgy 0 5
meh 4 0
FAKE NEWS 9 28
cool story bro 6 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 1
Whatever shit you posted didn't load 9 3
consume product 0 0
Yes 51 24
No 29 12
STOP! posting 1 0
Rage 2 20
sad 1 0
Despair 23 169
Thanks! 10 21
Prestigious 63 106
Salute 13 53
Makes you think... 2 0
Interesting 7 0
Informative 12 42
[citation needed] 4 16
Friendly 32 19
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 2 0
Bro, do you even lift? 4 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 20 11
Okily Dokily! 1 0
Useful 0 0
Peaceful protest 2 0
Slam dunk! 2 0
Fabulously Optimistic 10 6
Creative 17 2
Artistic 5 0
butthurt 4 38
Racist 1 28
Absolutely Haram 2 0
Deus Vult 13 10
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 6 0
sheeple 3 1
Someone has issues 2 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 1 0
cuck 9 6
it is a mystery 17 7
Old 22 17
/facepalm/ 0 0
honk honk! 4 20
M'lady 4 0
Math! 6 15
Bad Spelling 1 2
WTF am I reading 6 8
Nuke it from orbit 4 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 24 86
Shit 25 14
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 1 0
Equip the Ring 4 0
Begone thot! 2 0
Excited! 17 113
(autism) 0 0
Doggy 7 16
Kitty 0 0
what? 2 0
Hoo 0 0
That's an Elephant 0 0
popamole 1 0
Balanced 18 67
PIRACY IS WRONG 1 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 5 1
You're Fired! 0 0
:M 5 35
M: 0 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male

Tihskael

Learned, Male

Tihskael was last seen:
May 26, 2022 at 10:23 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.