Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
udm
Joined:
Aug 14, 2008
Messages:
2,044
Kodex Kool Kredits:
330
Positive ratings received:
186
Neutral ratings received:
407
Negative ratings received:
28

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 3
Participation Award 11 25
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 37 40
hopw roewur ne 200 182
Brofist 1,207 5,501
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 13 42
nice 40 317
thumbs down 1 1
Up Yours 8 64
Cheers!! 8 81
Funny 832 4,361
not sure if serious 4 14
Fishy 0 1
How about this as a button 6 8
feels good man 2 10
sheeeeiiiit 0 7
rolleyes 8 48
Agree 606 1,262
Disagree 28 28
It's a matter of time 3 6
incline 155 880
decline 56 78
Edgy 4 21
meh 13 20
FAKE NEWS 6 12
cool story bro 3 9
I found this text to be too long and as such I didn't read it 6 30
Whatever shit you posted didn't load 6 7
consume product 2 1
Yes 138 342
No 16 53
STOP! posting 0 20
Rage 60 214
sad 10 73
Despair 137 221
Thanks! 39 104
Prestigious 100 713
Salute 134 502
Makes you think... 15 151
Interesting 17 30
Informative 170 410
[citation needed] 13 42
Friendly 234 643
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 27 82
Bro, do you even lift? 2 13
How DARE you!?? 3 4
When words are not enough 30 55
Okily Dokily! 0 7
Useful 0 2
Peaceful protest 7 1
Slam dunk! 4 45
Fabulously Optimistic 59 67
Creative 10 36
Artistic 0 0
butthurt 3 32
Racist 27 13
Absolutely Haram 0 5
Deus Vult 3 15
+20 Social Credit 2 3
"It was Aliens" 7 24
sheeple 1 0
Someone has issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 2 9
cuck 10 38
it is a mystery 50 135
Old 20 29
/facepalm/ 14 61
honk honk! 63 57
M'lady 8 25
Math! 3 0
Bad Spelling 8 9
WTF am I reading 73 368
Nuke it from orbit 34 88
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 6
retadred 16 76
Shit 13 65
quality shit 1 10
Slurp this person's delicious asshole 0 11
Heresy 2 11
Equip the Ring 12 10
Begone thot! 0 0
Excited! 57 269
(autism) 0 10
Doggy 11 56
Kitty 2 27
what? 5 16
Hoo 6 23
That's an Elephant 4 2
popamole 4 1
Balanced 40 93
PIRACY IS WRONG 2 1
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 1
covfefe 14 1
Yuge! 1 1
Best Deal! 4 0
WTF!? 1 0
Love! 5 0
Build the Wall! 2 0
Win! 2 0
Yes! 3 2
Disgusting! 22 22
You're Fired! 0 0
:M 23 64
M: 4 0
7e7e7 0 0

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.