Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Utgard-Loki
Last Activity:
Mar 3, 2021 at 10:26 PM
Joined:
Dec 29, 2011
Messages:
1,525
Kodex Kool Kredits:
2,986
Positive ratings received:
50
Neutral ratings received:
418
Negative ratings received:
67

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 1
Participation Award 14 117
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 77 116
hopw roewur ne 81 718
Brofist 2,007 2,086
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 8 13
nice 35 30
thumbs down 0 0
Up Yours 3 40
Cheers!! 5 104
Funny 1,284 3,464
not sure if serious 4 56
How about this as a button 2 3
feels good man 3 12
rolleyes 4 0
Agree 516 831
Disagree 35 33
It's a matter of time 1 2
incline 87 294
decline 25 76
Edgy 26 34
meh 7 30
FAKE NEWS 9 178
cool story bro 3 60
I found this text to be too long and as such I didn't read it 6 6
Whatever shit you posted didn't load 19 14
consume product 0 1
Yes 98 361
No 5 158
STOP! posting 1 91
Rage 62 275
:( 7 4
Despair 104 549
Thanks! 13 4
Prestigious 33 11
Salute 76 367
Makes you think... 23 306
Interesting 8 4
Informative 81 443
[citation needed] 19 113
Friendly 29 38
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 4 88
Bro, do you even lift? 1 7
How DARE you!?? 0 3
When words are not enough 5 42
Okily Dokily! 0 9
Useful 0 10
Peaceful protest 2 1
Slam dunk! 2 1
Fabulously Optimistic 24 111
Creative 26 12
Artistic 0 0
butthurt 43 246
Racist 66 135
Absolutely Haram 1 6
Deus Vult 26 1
+20 Social Credit 2 1
"It was Aliens" 28 26
sheeple 4 42
Someone has issues 0 5
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 2 95
cuck 19 153
it is a mystery 57 396
Old 7 17
/facepalm/ 2 2
honk honk! 18 166
coof 0 0
M'lady 10 80
Bad Spelling 14 7
WTF am I reading 28 76
Nuke it from orbit 11 195
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 2
retadred 68 769
Shit 36 202
quality shit 0 12
Slurp this person's delicious asshole 7 0
Heresy 3 16
Equip the Ring 1 0
Begone thot! 0 1
Excited! 28 57
(autism) 0 11
Doggy 46 60
Kitty 1 23
what? 2 66
Hoo 2 3
That's an Elephant 0 8
popamole 0 1
Balanced 29 214
PIRACY IS WRONG 1 5
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 8 30
Yuge! 3 25
Best Deal! 16 45
WTF!? 4 39
Love! 1 16
Build the Wall! 45 84
Win! 3 6
Yes! 54 58
Disgusting! 40 344
You're Fired! 7 16
:M 19 8
M: 1 0
7e7e7 1 0

Stalking 1

Gender:
Male

Utgard-Loki

Arcane, Male

accident baby which might get birth defects prepares to be aborted. boy do i not want to live on this fucking planet anymore. Nov 21, 2017

Utgard-Loki was last seen:
Mar 3, 2021 at 10:26 PM
    1. DJOGamer PT
      DJOGamer PT
      The way you tricked Loki was pretty cool. By the way when is Ragnarök due?
    2. Utgard-Loki
      Utgard-Loki
      accident baby which might get birth defects prepares to be aborted. boy do i not want to live on this fucking planet anymore.
      1. 18252 brofisted this.
      2. AngryEddy
        AngryEddy
        Not the worst thing in the world. World spared from existence of potential anime fan, news at 11.
        Nov 21, 2017
        Lambach brofisted this.
    3. IncendiaryDevice
      IncendiaryDevice
      We quite clearly will never agree on anything. I think we've established that. As such you no longer need to rate every post I make retarded, it has no effect on anything I say either now or in the future. What would have a chance of effecting what I say would be for you to actually reply to something I've written so that I can have the opportunity to expose you as the actual retard.
      1. View previous comments...
      2. pippin
        pippin
        now kiss
        Jul 13, 2017
        Sukhāvatī brofisted this.
      3. Ellef
        Ellef
        IncendiaryButthurt
        Jul 13, 2017
      4. IncendiaryDevice
        IncendiaryDevice
        Oh, hi Ellef you scabby plonker, what scabby shit are you peddling today? Oh, same scabby shit as you always peddle, there's a surprise.
        Jul 13, 2017
        Ellef brofisted this.
    4. Irenaeus VI
      Irenaeus VI
      Oblivion is the best RPG.
      1. Gobblecock
        Gobblecock
        You were pretty underwhelming the last time you tried to impersonate him, and you haven't gained any skill since.
        Jun 16, 2016
    5. Utgard-Loki
    6. rogozhin
      rogozhin
      ich fick deinen vater es ist rap elektro ghetto yeah
    7. Jack
      Jack
      Didn't you use to have a magnificent John Bauer illustration of Loki as an avatar or was that someone else? I remember that the poster who did made some pretty good posts but my visual memory is much stronger than any other and I cannot recall who it was.
      1. Sukhāvatī brofisted this.
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male

    Signature

    "And what have we now in Germany? A land of bankers and car-makers. Even our great army has gone soft. Soldiers wear beards and question orders. I am not ashamed to say I believed in National Socialism. I still wear the Iron Cross with diamonds Hitler gave me. But today in all Germany you can't find a single person who voted Adolf Hitler into power. Many Germans feel guilty about the war. But they don't explain the real guilt we share — That we lost." - Hanna Reitsch

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.