Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice

E3 2019 - Official Codex Thread - June 6th to 13th - Press Conferences, Trailers and Interviews

Discussion in 'General Gaming' started by Infinitron, Jun 5, 2019.

  1. PulsatingBrain Huge and Ever-Growing Patron

    PulsatingBrain
    Joined:
    Nov 5, 2014
    Messages:
    2,096
    Location:
    The Centre of the Ultraworld
    Dr. Disrespect always seemed OK to me. Why are you glad to see him banned?
     
    • Nuke it from orbit Nuke it from orbit x 1
    • Hoo Hoo x 1
    ^ Top  
  2. Reinhardt Arcane

    Reinhardt
    Joined:
    Sep 4, 2015
    Messages:
    7,406
    They are?
     
    • Agree Agree x 1
    • [citation needed] [citation needed] x 1
    ^ Top  
  3. sullynathan Magister

    sullynathan
    Joined:
    Dec 22, 2015
    Messages:
    5,192
    Location:
    Not Europe
    a bunch came out this year and I'm playing one right now
     
    • [citation needed] [citation needed] x 3
    • FAKE NEWS FAKE NEWS x 2
    ^ Top  
  4. Reinhardt Arcane

    Reinhardt
    Joined:
    Sep 4, 2015
    Messages:
    7,406
    rpgcodex is not 2019 gaem
     
    • Acknowledge this user's Agenda Acknowledge this user's Agenda x 1
    • Agree Agree x 1
    • Prestigious Prestigious x 1
    ^ Top  
  5. HanoverF Arcane Patron

    HanoverF
    Joined:
    Nov 23, 2002
    Messages:
    5,810
    MCA Divinity: Original Sin Project: Eternity Torment: Tides of Numenera Wasteland 2 Codex USB, 2014 Divinity: Original Sin 2
    It's really funny. :lol:

    A ban, shit, he might face jail time. Ωmegalulz as the young people say. [​IMG]
     
    • nice nice x 1
    • Edgy Edgy x 1
    • Hoo Hoo x 1
    ^ Top  
  6. J_C One Bit Studio Patron Developer

    J_C
    Joined:
    Dec 28, 2010
    Messages:
    14,579
    Location:
    Hungary
    Project: Eternity Wasteland 2 Shadorwun: Hong Kong
    LOL, Twich and their double standards. Of course if it perfectly fine for online whores to parade around in bikini and jiggleing tits.

    Dr. Disrespect is the only funny Twitch streamer, I would hate to see him got. It is in his character to talk shit and act like an asshole in a funny way, too bad he didn't realize that he is crossing a line here. So no, that's not good news.

    Of course that retarded Ninja is bringing the news (his wife, to be exact), gloating about it.
     
    • retadred retadred x 1
    • Hoo Hoo x 1
    • Balanced Balanced x 1
    ^ Top  
  7. you know what time it is Arcane

    you know what time it is
    Joined:
    Apr 3, 2013
    Messages:
    1,877
    Location:
    Siberia
    Show Spoiler
    [​IMG]
     
    • Funny Funny x 9
    • Whatever shit you posted didn't load Whatever shit you posted didn't load x 2
    • popamole popamole x 1
    ^ Top  
  8. Quillon Cipher

    Quillon
    Joined:
    Dec 15, 2016
    Messages:
    3,255
    Don't worry guys, there is always mixxer.






    :D
     
    ^ Top  
  9. J_C One Bit Studio Patron Developer

    J_C
    Joined:
    Dec 28, 2010
    Messages:
    14,579
    Location:
    Hungary
    Project: Eternity Wasteland 2 Shadorwun: Hong Kong
    Show Spoiler
    [​IMG]
    [​IMG]

    :lol:
     
    • Funny Funny x 5
    • WTF am I reading WTF am I reading x 1
    ^ Top  
  10. Morgoth Arcane

    Morgoth
    Joined:
    Nov 30, 2003
    Messages:
    24,793
    Location:
    Apple Strudel Food Inspection GmbH
    Only good things shown this year:

    Ori sequel
    Destroy All Humans (Ich will)
    Desperados III

    Only potentially good things:

    Elden Ring
    Deathloop

    Everything else sucked Todds ass rash.
     
    • not sure if serious not sure if serious x 1
    • decline decline x 1
    ^ Top  
  11. sullynathan Magister

    sullynathan
    Joined:
    Dec 22, 2015
    Messages:
    5,192
    Location:
    Not Europe
    Oh yeah, Ubisoft pulled a fast one. No Splinter Cell. I guess it's really dead.
     
    • Agree Agree x 1
    • Disagree Disagree x 1
    ^ Top  
  12. Quillon Cipher

    Quillon
    Joined:
    Dec 15, 2016
    Messages:
    3,255
     
    • Doggy Doggy x 5
    • Makes you think... Makes you think... x 1
    ^ Top  
  13. Bigg Boss Prophet

    Bigg Boss
    Joined:
    Sep 23, 2012
    Messages:
    2,131
    Hohohho that is so cool. Hohohoho feed me more cheeto cakes please. Hohohoho I am so enthused by this appeal to my liking of John Wick.
     
    • Funny x 3
    • Brofist x 1
    • Acknowledge this user's Agenda x 1
    • Agree x 1
    • Despair x 1
    • /facepalm/ x 1
    ^ Top  
  14. Quillon Cipher

    Quillon
    Joined:
    Dec 15, 2016
    Messages:
    3,255
    'sup santa.
     
    • Funny Funny x 3
    • Doggy Doggy x 1
    ^ Top  
  15. Efe Learned

    Efe
    Joined:
    Dec 27, 2015
    Messages:
    747

    this looks like it could be a sleeper hit
     
    • Brofist x 3
    • Acknowledge this user's Agenda x 1
    • nice x 1
    • Fabulously Optimistic x 1
    • Shit x 1
    ^ Top  
  16. Zed Codex Staff Patron

    Zed
    Joined:
    Oct 21, 2002
    Messages:
    16,649
    Codex USB, 2014
    my list and platform for which I'll get it in parenthesis

    ff8 remake (switch)
    panzer dragoon remake (switch)
    cyberpunk (pc)
    ghostwire (ps4)
    elden ring (ps4)
    bg3 (pc)

    MAYBE the ni no kuni remake for switch as well.
     
    • Brofist Brofist x 2
    • hopw roewur ne hopw roewur ne x 1
    ^ Top  
  17. Bigg Boss Prophet

    Bigg Boss
    Joined:
    Sep 23, 2012
    Messages:
    2,131
    Ni No Kuni would have been much better with a more original plot. The travel to several different environments and do the same thing bored me around the snow level. I felt like the next level was going to be underwater or in the clouds or in Hell or some shit.
     
    • incline incline x 1
    ^ Top  
  18. vonAchdorf Prestigious Gentleman Arcane

    vonAchdorf
    Joined:
    Sep 20, 2014
    Messages:
    7,701
    Link's Awakening remake looks cute.
     
    Last edited: Jun 12, 2019
    • Friendly x 4
    • Acknowledge this user's Agenda x 1
    • Agree x 1
    • decline x 1
    • cuck x 1
    ^ Top  
  19. DJOGamer PT Magister

    DJOGamer PT
    Joined:
    Apr 8, 2015
    Messages:
    2,105
    Location:
    Lusitânia
     
    • WTF am I reading WTF am I reading x 1
    ^ Top  
  20. LESS T_T Prestigious Gentleman Arcane

    LESS T_T
    Joined:
    Oct 5, 2012
    Messages:
    9,507
    Codex 2014
    So no new announcement from Take Two? No Ken Levine, No Firaxsis.
     
    • incline incline x 1
    ^ Top  
  21. Taka-Haradin puolipeikko Arcane

    Taka-Haradin puolipeikko
    Joined:
    Apr 24, 2015
    Messages:
    7,823
    Codex 2016 - The Age of Grimoire Make the Codex Great Again! Grab the Codex by the pussy Bubbles In Memoria
    • Brofist Brofist x 2
    • Agree Agree x 1
    • Interesting Interesting x 1
    • Old Old x 1
    ^ Top  
  22. toro Arcane

    toro
    Joined:
    Apr 14, 2009
    Messages:
    8,575
    • Agree Agree x 1
    ^ Top  
  23. Don Peste Arcane

    Don Peste
    Joined:
    Sep 15, 2008
    Messages:
    3,221
    Location:
    ||☆||
    Cool, eh? Cheers!

     
    • nice nice x 1
    • Despair Despair x 1
    ^ Top  
  24. Venser Savant

    Venser
    Joined:
    Aug 8, 2015
    Messages:
    683
    Location:
    dm6


    E3 Netflix panel? Whatever it is, it's live right now.
     
    • meh meh x 1
    • Nuke it from orbit Nuke it from orbit x 1
    ^ Top  
  25. Multi-headed Cow Scholar

    Multi-headed Cow
    Joined:
    Oct 1, 2018
    Messages:
    643
    Location:
    Illinois
    Too much focus on tacticool combat gives me pause a little bit just because I wouldn't want a Paranoia CRPG to lean too heavily on it. On the bright side, don't think I didn't notice that positioning in the first engagement, citizen. Phil-O positioned himself behind Betty-O and shot her multiple times, finally killing her. Report to the food vats for termination.
     
    ^ Top  

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)