Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
sullynathan
Last Activity:
Jul 5, 2020 at 7:34 AM
Joined:
Dec 22, 2015
Messages:
6,342
Kodex Kool Kredits:
286
Positive ratings received:
291
Neutral ratings received:
1,145
Negative ratings received:
121

Post Ratings

Received: Given:
Button 10 0
Participation Award 115 16
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 149 451
hopw roewur ne 320 89
Brofist 1,611 346
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 24 0
nice 40 0
thumbs down 6 0
Up Yours 18 0
Cheers!! 14 0
Funny 1,095 1,677
not sure if serious 35 0
How about this as a button 1 0
rolleyes 31 0
Agree 1,560 637
Disagree 465 854
It's a matter of time 2 0
incline 242 592
decline 343 418
Edgy 61 44
meh 149 6
FAKE NEWS 195 111
cool story bro 59 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 33 143
Whatever shit you posted didn't load 38 31
Yes 318 396
No 138 1
STOP! posting 37 0
Rage 74 110
:( 24 0
Despair 224 348
Thanks! 55 175
Prestigious 70 45
Salute 126 68
Makes you think... 31 0
Interesting 29 8
Informative 328 379
[citation needed] 241 650
Friendly 488 22
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 49 0
Bro, do you even lift? 21 0
How DARE you!?? 5 0
When words are not enough 16 247
Okily Dokily! 4 0
Useful 1 0
Slam dunk! 5 0
Fabulously Optimistic 185 170
Creative 18 3
Artistic 1 0
butthurt 228 316
Racist 71 70
Absolutely Haram 7 0
Deus Vult 11 5
+20 Social Credit 1 0
"It was Aliens" 53 46
sheeple 43 41
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 30 0
cuck 207 229
it is a mystery 285 239
Old 87 376
/facepalm/ 28 0
honk honk! 87 32
coof 7 0
M'lady 18 1
Bad Spelling 70 155
WTF am I reading 178 407
Nuke it from orbit 13 2
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 767 805
Shit 550 901
quality shit 3 0
Slurp this person's delicious asshole 4 0
Heresy 8 0
Equip the Ring 7 0
Excited! 158 283
(autism) 10 0
Doggy 62 11
Kitty 10 0
what? 44 0
Hoo 10 0
That's an Elephant 2 0
popamole 34 0
Balanced 81 37
PIRACY IS WRONG 37 0
covfefe 4 0
Yuge! 2 0
Best Deal! 4 0
WTF!? 4 0
Love! 0 0
Build the Wall! 7 0
Win! 0 0
Yes! 5 0
Disgusting! 36 5
You're Fired! 14 0
:M 100 30
M: 1 0
7e7e7 0 0

Stalking 1

Stalkers 1

Gender:
Male
Location:
Not Europe
Occupation:
trap

sullynathan

Arcane, Male, from Not Europe

belated happy 4th Jul 5, 2020 at 7:32 AM

sullynathan was last seen:
Jul 5, 2020 at 7:34 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.