Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Zombra
Last Activity:
Dec 2, 2020 at 3:31 AM
Joined:
Jan 12, 2004
Messages:
8,738
Kodex Kool Kredits:
1,145
Positive ratings received:
349
Neutral ratings received:
1,357
Negative ratings received:
99

Post Ratings

Received: Given:
Button 10 22
Participation Award 90 62
'k 3 0
Acknowledge this user's Agenda 334 205
hopw roewur ne 208 155
Brofist 10,304 13,187
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 34 150
nice 133 941
thumbs down 12 39
Up Yours 23 32
Cheers!! 35 142
Funny 2,607 1,682
not sure if serious 41 389
How about this as a button 4 3
feels good man 6 0
rolleyes 27 532
Agree 2,613 2,388
Disagree 214 447
It's a matter of time 11 44
incline 299 725
decline 177 395
Edgy 29 385
meh 81 469
FAKE NEWS 67 49
cool story bro 16 67
I found this text to be too long and as such I didn't read it 46 58
Whatever shit you posted didn't load 11 46
Yes 436 691
No 114 367
STOP! posting 30 146
Rage 91 169
:( 16 93
Despair 314 480
Thanks! 213 499
Prestigious 215 1,123
Salute 380 1,075
Makes you think... 76 397
Interesting 94 527
Informative 698 1,128
[citation needed] 92 93
Friendly 841 768
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 36 74
Bro, do you even lift? 16 62
How DARE you!?? 2 19
When words are not enough 52 74
Okily Dokily! 8 11
Useful 6 17
Peaceful protest 16 2
Slam dunk! 20 23
Fabulously Optimistic 284 142
Creative 76 158
Artistic 0 8
butthurt 117 27
Racist 57 241
Absolutely Haram 8 10
Deus Vult 12 38
+20 Social Credit 2 8
"It was Aliens" 40 118
sheeple 22 16
You have issues 11 10
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 14 29
cuck 175 4
it is a mystery 311 256
Old 70 153
/facepalm/ 19 63
honk honk! 66 2
coof 0 8
M'lady 46 24
Bad Spelling 20 237
WTF am I reading 195 283
Nuke it from orbit 10 21
Grab the minigun, there are demons here to smite 2 9
retadred 424 45
Shit 314 20
quality shit 8 2
Slurp this person's delicious asshole 4 5
Heresy 15 35
Equip the Ring 13 5
Begone thot! 0 0
Excited! 125 269
(autism) 26 49
Doggy 87 77
Kitty 32 51
what? 41 199
Hoo 18 101
That's an Elephant 33 143
popamole 16 46
Balanced 138 507
PIRACY IS WRONG 4 70
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 4 2
Yuge! 3 0
Best Deal! 8 1
WTF!? 7 0
Love! 4 0
Build the Wall! 7 0
Win! 1 0
Yes! 14 0
Disgusting! 10 24
You're Fired! 11 0
:M 166 262
M: 6 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Birthday:
April 7
Location:
Black Goat Woods !@#*%&^

Zombra

An iron rock in the river of blood and evil, Male, from Black Goat Woods !@#*%&^

My gaming group has been doing occasional outdoor P&P sessions for distancing. I wanted an outdoor dish or bowl to roll dice into. (contd) Sep 13, 2020

Zombra was last seen:
Viewing forum list, Dec 2, 2020 at 3:31 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.