Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Zombra
Last Activity:
Mar 7, 2021 at 2:32 AM
Joined:
Jan 12, 2004
Messages:
9,014
Kodex Kool Kredits:
1,145
Positive ratings received:
385
Neutral ratings received:
1,458
Negative ratings received:
103

Post Ratings

Received: Given:
Button 10 22
Participation Award 97 70
'k 3 0
Acknowledge this user's Agenda 342 233
hopw roewur ne 220 156
Brofist 10,546 13,566
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 34 168
nice 139 987
thumbs down 12 45
Up Yours 23 34
Cheers!! 41 148
Funny 2,771 1,747
not sure if serious 42 416
How about this as a button 7 3
feels good man 6 0
rolleyes 29 570
Agree 2,759 2,523
Disagree 226 469
It's a matter of time 11 89
incline 309 787
decline 188 413
Edgy 30 397
meh 85 497
FAKE NEWS 70 55
cool story bro 16 74
I found this text to be too long and as such I didn't read it 46 75
Whatever shit you posted didn't load 11 50
consume product 0 5
Yes 484 741
No 130 388
STOP! posting 30 168
Rage 95 179
:( 17 113
Despair 325 490
Thanks! 226 524
Prestigious 228 1,180
Salute 412 1,145
Makes you think... 81 417
Interesting 100 565
Informative 735 1,197
[citation needed] 94 102
Friendly 909 835
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 37 76
Bro, do you even lift? 17 75
How DARE you!?? 2 21
When words are not enough 62 78
Okily Dokily! 9 22
Useful 6 17
Peaceful protest 16 6
Slam dunk! 20 24
Fabulously Optimistic 292 150
Creative 78 159
Artistic 2 12
butthurt 119 29
Racist 61 257
Absolutely Haram 8 11
Deus Vult 12 42
+20 Social Credit 2 12
"It was Aliens" 45 123
sheeple 26 16
Someone has issues 11 21
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 17 32
cuck 189 5
it is a mystery 325 261
Old 71 160
/facepalm/ 20 68
honk honk! 68 2
coof 0 10
M'lady 46 26
Bad Spelling 22 246
WTF am I reading 199 306
Nuke it from orbit 11 23
Grab the minigun, there are demons here to smite 3 14
retadred 473 45
Shit 327 20
quality shit 8 2
Slurp this person's delicious asshole 4 5
Heresy 15 40
Equip the Ring 13 5
Begone thot! 2 2
Excited! 129 280
(autism) 26 53
Doggy 95 88
Kitty 32 58
what? 44 220
Hoo 18 101
That's an Elephant 35 156
popamole 18 53
Balanced 147 528
PIRACY IS WRONG 4 73
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 4 2
Yuge! 3 0
Best Deal! 8 1
WTF!? 7 0
Love! 4 0
Build the Wall! 7 0
Win! 1 0
Yes! 14 0
Disgusting! 12 31
You're Fired! 11 0
:M 177 267
M: 6 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Birthday:
April 7
Location:
Black Goat Woods !@#*%&^

Zombra

An iron rock in the river of blood and evil, Male, from Black Goat Woods !@#*%&^

If I never hear the words "epic" and "saga" in the same sentence again, it'll be too soon. Mar 4, 2021 at 8:46 PM

Zombra was last seen:
Viewing thread Dragon's Dogma: Dark Arisen, Mar 7, 2021 at 2:32 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.