Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Zombra
Last Activity:
Sep 21, 2021 at 4:29 AM
Joined:
Jan 12, 2004
Messages:
9,489
Kodex Kool Kredits:
1,145
Positive ratings received:
438
Neutral ratings received:
1,651
Negative ratings received:
109

Post Ratings

Received: Given:
Button 15 24
Participation Award 118 101
'k 3 0
Acknowledge this user's Agenda 363 268
hopw roewur ne 239 182
Brofist 10,911 14,261
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 36 192
nice 154 1,071
thumbs down 12 59
Up Yours 23 46
Cheers!! 47 170
Funny 3,065 1,892
not sure if serious 47 461
Fishy 5 4
How about this as a button 8 5
feels good man 9 0
sheeeeiiiit 17 0
rolleyes 33 649
Agree 2,991 2,786
Disagree 245 509
It's a matter of time 17 163
incline 331 899
decline 205 447
Edgy 30 412
meh 94 560
FAKE NEWS 90 70
cool story bro 19 82
I found this text to be too long and as such I didn't read it 53 86
Whatever shit you posted didn't load 11 55
consume product 3 18
Yes 524 835
No 148 420
STOP! posting 31 210
Rage 101 197
sad 19 133
Despair 350 514
Thanks! 247 586
Prestigious 256 1,319
Salute 427 1,275
Makes you think... 100 477
Interesting 109 647
Informative 805 1,269
[citation needed] 95 123
Friendly 998 943
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 42 79
Bro, do you even lift? 18 93
How DARE you!?? 2 30
When words are not enough 76 83
Okily Dokily! 11 24
Useful 8 18
Peaceful protest 18 15
Slam dunk! 22 31
Fabulously Optimistic 305 167
Creative 96 168
Artistic 4 29
butthurt 138 33
Racist 65 276
Absolutely Haram 10 12
Deus Vult 14 49
+20 Social Credit 2 20
"It was Aliens" 52 136
sheeple 30 18
Someone has issues 11 38
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 20 37
cuck 261 7
it is a mystery 350 277
Old 75 174
/facepalm/ 26 79
honk honk! 75 4
M'lady 50 29
Math! 15 10
Bad Spelling 23 266
WTF am I reading 210 345
Nuke it from orbit 11 30
Grab the minigun, there are demons here to smite 3 20
retadred 518 45
Shit 380 20
quality shit 8 4
Slurp this person's delicious asshole 4 6
Heresy 15 54
Equip the Ring 13 6
Begone thot! 4 4
Excited! 147 312
(autism) 31 65
Doggy 106 101
Kitty 34 71
what? 50 244
Hoo 18 102
That's an Elephant 37 187
popamole 20 58
Balanced 157 568
PIRACY IS WRONG 5 86
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 4 2
Yuge! 3 0
Best Deal! 8 1
WTF!? 7 0
Love! 4 0
Build the Wall! 7 0
Win! 1 0
Yes! 14 0
Disgusting! 22 50
You're Fired! 11 0
:M 192 294
M: 6 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Birthday:
April 7
Location:
Black Goat Woods !@#*%&^

Zombra

An iron rock in the river of blood and evil, Male, from Black Goat Woods !@#*%&^

I made a post over a year ago about how something was "a matter of time", before the matter of time button existed. Jul 8, 2021

Zombra was last seen:
Sep 21, 2021 at 4:29 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.