Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Black
Last Activity:
Jan 22, 2022 at 8:30 PM
Joined:
May 8, 2007
Messages:
1,870,990
Kodex Kool Kredits:
1,868,245
Positive ratings received:
3,635
Neutral ratings received:
9,252
Negative ratings received:
768

Post Ratings

Received: Given:
Button 40 101
Participation Award 144 169
'k 2 0
Acknowledge this user's Agenda 534 403
hopw roewur ne 2,173 1,257
Brofist 20,161 3,749
Goldfist 7 0
gimme dem dolla bills 174 573
nice 615 414
thumbs down 15 63
Up Yours 80 260
Cheers!! 164 551
Funny 22,328 2,693
not sure if serious 107 95
Fishy 84 5
How about this as a button 194 84
feels good man 121 211
sheeeeiiiit 31 0
rolleyes 92 21
Agree 4,807 941
Disagree 290 208
It's a matter of time 68 142
incline 2,237 1,442
decline 578 795
Edgy 191 168
meh 117 233
FAKE NEWS 352 197
cool story bro 65 505
I found this text to be too long and as such I didn't read it 76 215
Whatever shit you posted didn't load 273 121
consume product 43 25
Yes 1,524 1,685
No 317 542
STOP! posting 19 254
Rage 1,088 827
sad 124 750
Despair 1,852 675
Thanks! 136 272
Prestigious 988 887
Salute 1,434 1,099
Makes you think... 741 771
Interesting 107 390
Informative 750 894
[citation needed] 218 516
Friendly 806 1,222
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 330 355
Bro, do you even lift? 40 133
How DARE you!?? 118 133
When words are not enough 164 53
Okily Dokily! 34 29
Useful 21 20
Peaceful protest 142 55
Slam dunk! 67 36
Fabulously Optimistic 464 655
Creative 167 341
Artistic 43 107
butthurt 182 177
Racist 674 1,079
Absolutely Haram 62 134
Deus Vult 323 408
+20 Social Credit 44 26
"It was Aliens" 1,123 153
sheeple 35 62
Someone has issues 36 130
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 181 132
cuck 299 570
it is a mystery 1,272 565
Old 393 522
/facepalm/ 547 61
honk honk! 2,606 152
M'lady 96 93
Math! 30 5
Bad Spelling 196 635
WTF am I reading 1,583 328
Nuke it from orbit 1,086 417
Grab the minigun, there are demons here to smite 264 41
retadred 309 236
Shit 218 603
quality shit 33 223
Slurp this person's delicious asshole 21 309
Heresy 89 64
Equip the Ring 18 25
Begone thot! 104 45
Excited! 583 840
(autism) 21 86
Doggy 310 221
Kitty 32 30
what? 146 130
Hoo 64 112
That's an Elephant 64 101
popamole 23 29
Balanced 726 1,228
PIRACY IS WRONG 41 118
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 51 192
covfefe 171 92
Yuge! 106 54
Best Deal! 199 192
WTF!? 76 45
Love! 30 43
Build the Wall! 241 171
Win! 36 53
Yes! 155 24
Disgusting! 1,194 766
You're Fired! 59 72
:M 425 77
M: 30 26
7e7e7 3 0
Gender:
Male
Birthday:
Sep 11, 2001 (Age: 20)

Black

Arcane, Male, 20

Americans must be stopped, no matter the cost. May 8, 2020

Black was last seen:
Viewing thread, Jan 22, 2022 at 8:30 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.