Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Ninjerk
Last Activity:
Jan 17, 2021 at 9:19 PM
Joined:
Jul 10, 2013
Messages:
13,064
Kodex Kool Kredits:
2,910
Positive ratings received:
288
Neutral ratings received:
1,311
Negative ratings received:
129

Post Ratings

Received: Given:
Button 4 0
Participation Award 48 233
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 243 1,297
hopw roewur ne 149 1,177
Brofist 11,613 34,032
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 18 0
nice 87 0
thumbs down 2 0
Up Yours 8 0
Cheers!! 56 0
Funny 2,963 8,360
not sure if serious 10 0
How about this as a button 18 0
feels good man 2 0
rolleyes 8 0
Agree 1,391 3,117
Disagree 89 69
It's a matter of time 5 0
incline 201 1,806
decline 40 583
Edgy 32 251
meh 25 88
FAKE NEWS 33 315
cool story bro 8 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 15 81
Whatever shit you posted didn't load 16 84
consume product 1 0
Yes 473 2,411
No 69 230
STOP! posting 3 0
Rage 130 634
:( 16 0
Despair 256 1,479
Thanks! 89 356
Prestigious 210 851
Salute 194 501
Makes you think... 97 0
Interesting 50 172
Informative 276 940
[citation needed] 61 488
Friendly 359 1,240
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 67 0
Bro, do you even lift? 11 0
How DARE you!?? 12 0
When words are not enough 47 199
Okily Dokily! 8 0
Useful 4 0
Peaceful protest 5 0
Slam dunk! 9 0
Fabulously Optimistic 173 1,206
Creative 50 538
Artistic 6 0
butthurt 64 403
Racist 113 602
Absolutely Haram 8 0
Deus Vult 52 135
+20 Social Credit 12 0
"It was Aliens" 48 243
sheeple 8 61
You have issues 2 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 5 0
cuck 56 230
it is a mystery 307 662
Old 25 334
/facepalm/ 14 0
honk honk! 54 1,012
coof 11 117
M'lady 27 31
Bad Spelling 41 272
WTF am I reading 53 1,955
Nuke it from orbit 27 7
Grab the minigun, there are demons here to smite 2 0
retadred 60 116
Shit 56 239
quality shit 8 0
Slurp this person's delicious asshole 8 0
Heresy 11 0
Equip the Ring 12 0
Begone thot! 1 0
Excited! 156 877
(autism) 14 0
Doggy 93 261
Kitty 13 0
what? 29 0
Hoo 35 0
That's an Elephant 2 0
popamole 1 0
Balanced 80 324
PIRACY IS WRONG 5 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 17 238
Yuge! 10 136
Best Deal! 19 105
WTF!? 12 335
Love! 6 48
Build the Wall! 26 329
Win! 6 34
Yes! 56 89
Disgusting! 53 952
You're Fired! 9 99
:M 154 362
M: 3 0
7e7e7 1 0
Gender:
Male

Ninjerk

Arcane, Male

ResetEra scooped us: https://wccftech.com/inxile-big-aaa-rpg-could-be-steampunk-themed-according-to-these-images/ Oct 21, 2020

Ninjerk was last seen:
Jan 17, 2021 at 9:19 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.