Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Nirvash
Last Activity:
May 26, 2022 at 3:39 PM
Joined:
Jan 20, 2017
Messages:
614
Kodex Kool Kredits:
92
Positive ratings received:
17
Neutral ratings received:
146
Negative ratings received:
11

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 4 1
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 4 0
hopw roewur ne 25 0
Brofist 144 10
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 14 0
thumbs down 0 0
Up Yours 4 0
Cheers!! 4 0
Funny 145 8
not sure if serious 3 0
Fishy 1 0
How about this as a button 1 0
feels good man 5 0
I sense large quantities of Copium 0 0
sheeeeiiiit 0 0
rolleyes 2 0
Agree 131 29
Disagree 35 1
It's a matter of time 2 0
incline 51 1
decline 29 3
Edgy 12 0
meh 7 0
FAKE NEWS 16 0
cool story bro 1 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 4 0
Whatever shit you posted didn't load 2 0
consume product 0 0
Yes 40 6
No 14 1
STOP! posting 0 0
Rage 6 4
sad 0 0
Despair 58 5
Thanks! 8 1
Prestigious 12 2
Salute 22 5
Makes you think... 4 0
Interesting 3 0
Informative 47 1
[citation needed] 16 0
Friendly 94 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 5 0
Bro, do you even lift? 1 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 6 1
Okily Dokily! 2 0
Useful 0 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 27 1
Creative 0 0
Artistic 1 0
butthurt 10 0
Racist 11 0
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 5 0
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 3 0
sheeple 3 0
Someone has issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 36 0
it is a mystery 16 0
Old 1 0
/facepalm/ 0 0
honk honk! 0 0
M'lady 5 0
Math! 2 0
Bad Spelling 17 0
WTF am I reading 37 0
Nuke it from orbit 1 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 96 3
Shit 54 0
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 3 0
Equip the Ring 0 0
Begone thot! 1 0
Excited! 34 6
(autism) 3 0
Doggy 21 0
Kitty 6 0
what? 3 0
Hoo 6 0
That's an Elephant 0 0
popamole 3 0
Balanced 7 2
PIRACY IS WRONG 0 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 2 0
Win! 0 0
Yes! 1 0
Disgusting! 15 0
You're Fired! 3 0
:M 4 0
M: 0 0
7e7e7 0 0

Stalkers 1

Nirvash

Savant

Nirvash was last seen:
May 26, 2022 at 3:39 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.