Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Orobis
Last Activity:
Sep 26, 2021 at 1:04 AM
Joined:
Aug 8, 2015
Messages:
1,066
Kodex Kool Kredits:
3,270
Positive ratings received:
32
Neutral ratings received:
340
Negative ratings received:
45

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 2 65
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 51 438
hopw roewur ne 43 533
Brofist 2,127 7,104
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 0 0
nice 13 0
thumbs down 0 1
Up Yours 1 0
Cheers!! 1 0
Funny 1,595 7,943
not sure if serious 0 0
Fishy 0 3
How about this as a button 0 0
feels good man 0 0
sheeeeiiiit 0 0
rolleyes 3 0
Agree 478 4,144
Disagree 61 202
It's a matter of time 0 0
incline 44 2,011
decline 19 142
Edgy 13 45
meh 18 60
FAKE NEWS 4 53
cool story bro 2 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 9 115
Whatever shit you posted didn't load 12 35
consume product 0 0
Yes 36 12
No 4 8
STOP! posting 0 0
Rage 49 156
sad 9 0
Despair 58 249
Thanks! 14 77
Prestigious 30 378
Salute 232 923
Makes you think... 4 0
Interesting 15 232
Informative 78 972
[citation needed] 21 169
Friendly 68 339
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 9 0
Bro, do you even lift? 0 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 1 16
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 1
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 73 214
Creative 39 142
Artistic 0 0
butthurt 30 251
Racist 45 133
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 33 98
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 24 27
sheeple 2 24
Someone has issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 49 72
it is a mystery 47 108
Old 57 90
/facepalm/ 0 0
honk honk! 2 20
M'lady 3 14
Math! 0 0
Bad Spelling 10 34
WTF am I reading 7 156
Nuke it from orbit 1 2
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 38 331
Shit 32 452
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 6 1
Heresy 1 3
Equip the Ring 2 11
Begone thot! 0 0
Excited! 110 112
(autism) 0 0
Doggy 18 62
Kitty 0 0
what? 0 0
Hoo 1 0
That's an Elephant 0 0
popamole 1 0
Balanced 7 37
PIRACY IS WRONG 1 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 23 161
Yuge! 15 129
Best Deal! 19 107
WTF!? 4 124
Love! 3 23
Build the Wall! 83 404
Win! 10 95
Yes! 49 187
Disgusting! 34 440
You're Fired! 5 257
:M 24 74
M: 0 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Home Page:
Occupation:
Women's shoe salesman

Orobis

Arcane, Male

Don't go outside. Consume our news. Buy these products from our advertisers. Look at the cute yoda baby. Remember the 80s? Jan 14, 2021

Orobis was last seen:
Sep 26, 2021 at 1:04 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.