Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Papa Môlé
Joined:
Dec 30, 2011
Messages:
1,773
Kodex Kool Kredits:
970
Positive ratings received:
26
Neutral ratings received:
213
Negative ratings received:
9

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 0
Participation Award 10 25
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 66 45
hopw roewur ne 41 42
Brofist 2,512 2,434
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 10 0
thumbs down 0 0
Up Yours 1 0
Cheers!! 4 0
Funny 256 639
not sure if serious 4 0
How about this as a button 2 0
feels good man 2 0
rolleyes 6 0
Agree 163 397
Disagree 26 99
It's a matter of time 0 0
incline 17 12
decline 7 18
Edgy 10 29
meh 23 36
FAKE NEWS 22 40
cool story bro 2 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 7 7
Whatever shit you posted didn't load 1 1
consume product 0 0
Yes 26 92
No 12 20
STOP! posting 1 0
Rage 7 17
:( 1 0
Despair 33 67
Thanks! 7 15
Prestigious 35 35
Salute 33 30
Makes you think... 8 0
Interesting 34 31
Informative 43 162
[citation needed] 24 35
Friendly 40 69
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 19 0
Bro, do you even lift? 0 0
How DARE you!?? 1 0
When words are not enough 2 14
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 25 84
Creative 16 37
Artistic 0 0
butthurt 23 126
Racist 8 41
Absolutely Haram 2 0
Deus Vult 7 69
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 20 30
sheeple 3 24
Someone has issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 12 0
cuck 41 84
it is a mystery 35 55
Old 0 10
/facepalm/ 6 0
honk honk! 4 83
coof 0 6
M'lady 16 7
Bad Spelling 6 10
WTF am I reading 33 22
Nuke it from orbit 7 1
Grab the minigun, there are demons here to smite 3 0
retadred 95 203
Shit 41 53
quality shit 1 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 3 0
Equip the Ring 2 0
Begone thot! 1 0
Excited! 25 192
(autism) 1 0
Doggy 15 32
Kitty 1 0
what? 3 0
Hoo 3 0
That's an Elephant 1 0
popamole 1 0
Balanced 13 27
PIRACY IS WRONG 0 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 1 0
covfefe 2 4
Yuge! 2 4
Best Deal! 7 5
WTF!? 3 1
Love! 3 8
Build the Wall! 6 4
Win! 2 2
Yes! 16 3
Disgusting! 25 14
You're Fired! 14 3
:M 17 28
M: 0 0
7e7e7 0 0
Birthday:
Apr 14, 1907 (Age: 113)
Location:
Voodoo Hell
Occupation:
Dicktator of Hatey

Papa Môlé

Arcane, 113, from Voodoo Hell

Kev Inkline: Papa's that kind of 5th generation elegant pervert Nov 25, 2019


As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.