Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
hoothoot
Last Activity:
Aug 29, 2020
Joined:
Feb 12, 2019
Messages:
1,127
Kodex Kool Kredits:
244
Positive ratings received:
136
Neutral ratings received:
616
Negative ratings received:
33

Post Ratings

Received: Given:
Button 12 1
Participation Award 29 4
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 57 211
hopw roewur ne 59 17
Brofist 862 1,977
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 6 5
nice 63 435
thumbs down 0 2
Up Yours 4 3
Cheers!! 55 10
Funny 547 1,056
not sure if serious 4 6
How about this as a button 3 4
rolleyes 5 3
Agree 350 236
Disagree 20 11
It's a matter of time 11 7
incline 135 28
decline 12 12
Edgy 15 3
meh 14 18
FAKE NEWS 22 12
cool story bro 10 9
I found this text to be too long and as such I didn't read it 19 5
Whatever shit you posted didn't load 5 12
Yes 147 157
No 37 37
STOP! posting 6 4
Rage 17 14
:( 9 39
Despair 125 178
Thanks! 14 22
Prestigious 85 42
Salute 104 148
Makes you think... 47 128
Interesting 19 128
Informative 77 38
[citation needed] 13 26
Friendly 547 283
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 85 149
Bro, do you even lift? 4 9
How DARE you!?? 12 4
When words are not enough 22 39
Okily Dokily! 1 5
Useful 2 2
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 9 15
Fabulously Optimistic 30 7
Creative 10 7
Artistic 1 2
butthurt 17 11
Racist 12 19
Absolutely Haram 2 8
Deus Vult 26 145
+20 Social Credit 6 2
"It was Aliens" 87 43
sheeple 14 0
You have issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 5 17
cuck 13 17
it is a mystery 93 73
Old 19 2
/facepalm/ 9 25
honk honk! 41 13
coof 15 0
M'lady 3 1
Bad Spelling 18 2
WTF am I reading 48 12
Nuke it from orbit 28 3
Grab the minigun, there are demons here to smite 5 2
retadred 36 14
Shit 31 6
quality shit 10 2
Slurp this person's delicious asshole 4 10
Heresy 10 12
Equip the Ring 7 6
Excited! 29 41
(autism) 3 67
Doggy 28 60
Kitty 11 40
what? 22 31
Hoo 20 42
That's an Elephant 11 1
popamole 6 1
Balanced 27 16
PIRACY IS WRONG 1 2
covfefe 1 0
Yuge! 2 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 2 0
Love! 1 0
Build the Wall! 1 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 27 0
You're Fired! 0 0
:M 29 27
M: 2 0
7e7e7 0 0
Gender:
Female

hoothoot

Arcane, Female

Mum just brang me homemade chicken pot pie hahaha watsup nerds Aug 27, 2020

hoothoot was last seen:
Aug 29, 2020

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.