Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
User0001
Joined:
Jun 9, 2018
Messages:
529
Kodex Kool Kredits:
81
Positive ratings received:
58
Neutral ratings received:
310
Negative ratings received:
9

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 26 43
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 11 106
hopw roewur ne 28 181
Brofist 450 2,036
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 2 0
nice 36 0
thumbs down 0 0
Up Yours 6 0
Cheers!! 16 0
Funny 449 964
not sure if serious 4 0
How about this as a button 6 0
feels good man 0 0
rolleyes 4 0
Agree 101 515
Disagree 10 74
It's a matter of time 8 0
incline 136 143
decline 14 57
Edgy 3 23
meh 14 0
FAKE NEWS 23 104
cool story bro 4 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 15 27
Whatever shit you posted didn't load 7 30
consume product 0 0
Yes 64 342
No 29 100
STOP! posting 4 0
Rage 5 21
sad 8 0
Despair 23 84
Thanks! 31 12
Prestigious 68 128
Salute 37 80
Makes you think... 7 0
Interesting 11 0
Informative 47 175
[citation needed] 6 42
Friendly 175 421
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 28 0
Bro, do you even lift? 2 0
How DARE you!?? 2 0
When words are not enough 12 67
Okily Dokily! 3 0
Useful 1 0
Peaceful protest 1 0
Slam dunk! 2 0
Fabulously Optimistic 52 65
Creative 11 25
Artistic 4 0
butthurt 46 32
Racist 4 34
Absolutely Haram 4 0
Deus Vult 3 15
+20 Social Credit 4 0
"It was Aliens" 4 150
sheeple 4 20
Someone has issues 1 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 13 0
cuck 54 2
it is a mystery 26 114
Old 27 29
/facepalm/ 14 0
honk honk! 12 55
coof 1 7
M'lady 5 0
Bad Spelling 9 11
WTF am I reading 20 76
Nuke it from orbit 18 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 2 0
retadred 135 607
Shit 22 51
quality shit 1 0
Slurp this person's delicious asshole 1 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 3 0
Begone thot! 0 0
Excited! 46 67
(autism) 13 0
Doggy 11 56
Kitty 6 0
what? 13 0
Hoo 4 0
That's an Elephant 4 0
popamole 1 0
Balanced 21 309
PIRACY IS WRONG 0 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 1
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 12 5
You're Fired! 0 0
:M 19 48
M: 1 0
7e7e7 1 0
Birthday:
Jan 1, 1901 (Age: 120)
Location:
Nangilima

User0001

Savant, 120, from Nangilima


As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.