Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
skacky
Last Activity:
Sep 27, 2020 at 1:04 AM
Joined:
Mar 5, 2013
Messages:
2,506
Kodex Kool Kredits:
1,781
Positive ratings received:
61
Neutral ratings received:
196
Negative ratings received:
18

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 7 11
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 68 45
hopw roewur ne 72 280
Brofist 4,574 4,154
Goldfist 2 4
gimme dem dolla bills 2 1
nice 25 67
thumbs down 0 0
Up Yours 0 10
Cheers!! 7 1
Funny 588 1,328
not sure if serious 2 2
How about this as a button 0 0
rolleyes 6 14
Agree 553 471
Disagree 33 31
It's a matter of time 0 0
incline 134 193
decline 13 55
Edgy 1 22
meh 13 10
FAKE NEWS 5 11
cool story bro 2 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 5 5
Whatever shit you posted didn't load 1 12
Yes 56 210
No 6 24
STOP! posting 0 3
Rage 17 13
:( 0 1
Despair 69 76
Thanks! 36 12
Prestigious 69 173
Salute 218 240
Makes you think... 9 8
Interesting 31 37
Informative 256 140
[citation needed] 19 13
Friendly 135 53
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 8 3
Bro, do you even lift? 4 6
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 6 3
Okily Dokily! 0 3
Useful 1 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 0 1
Fabulously Optimistic 42 34
Creative 23 18
Artistic 0 0
butthurt 9 20
Racist 18 25
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 11 24
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 9 39
sheeple 3 2
You have issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 5
cuck 12 29
it is a mystery 22 114
Old 9 23
/facepalm/ 0 1
honk honk! 0 1
coof 0 0
M'lady 1 1
Bad Spelling 1 9
WTF am I reading 18 44
Nuke it from orbit 3 19
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 11 34
Shit 16 25
quality shit 0 2
Slurp this person's delicious asshole 3 1
Heresy 1 2
Equip the Ring 0 6
Excited! 48 56
(autism) 2 3
Doggy 22 20
Kitty 6 0
what? 1 13
Hoo 2 3
That's an Elephant 0 1
popamole 4 0
Balanced 10 33
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 2 0
Yuge! 6 0
Best Deal! 3 0
WTF!? 1 0
Love! 0 0
Build the Wall! 11 0
Win! 5 0
Yes! 13 1
Disgusting! 16 0
You're Fired! 2 1
:M 48 74
M: 1 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Birthday:
Sep 4, 1991 (Age: 29)
Location:
The City

skacky

3D Realms, Male, 29, from The City

skacky was last seen:
Viewing forum list, Sep 27, 2020 at 1:04 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.