Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Sordid MCA/Prosper Hybryd
Last Activity:
Apr 15, 2021 at 3:11 AM
Joined:
Mar 14, 2012
Messages:
1,127
Kodex Kool Kredits:
865
Positive ratings received:
90
Neutral ratings received:
400
Negative ratings received:
19

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 5
Participation Award 21 17
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 66 35
hopw roewur ne 70 113
Brofist 1,364 1,480
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 10 15
nice 32 19
thumbs down 1 3
Up Yours 8 6
Cheers!! 14 24
Funny 1,117 678
not sure if serious 15 52
How about this as a button 16 18
feels good man 1 3
rolleyes 9 33
Agree 477 1,620
Disagree 76 416
It's a matter of time 1 4
incline 237 342
decline 100 75
Edgy 30 65
meh 19 134
FAKE NEWS 41 61
cool story bro 6 42
I found this text to be too long and as such I didn't read it 13 23
Whatever shit you posted didn't load 4 7
consume product 0 1
Yes 116 343
No 36 181
STOP! posting 4 32
Rage 29 12
:( 23 2
Despair 187 131
Thanks! 17 41
Prestigious 73 67
Salute 70 170
Makes you think... 23 46
Interesting 10 30
Informative 94 100
[citation needed] 25 42
Friendly 108 161
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 18 8
Bro, do you even lift? 0 32
How DARE you!?? 2 12
When words are not enough 72 26
Okily Dokily! 5 9
Useful 1 6
Peaceful protest 0 2
Slam dunk! 5 2
Fabulously Optimistic 80 87
Creative 34 30
Artistic 0 1
butthurt 17 51
Racist 12 76
Absolutely Haram 1 21
Deus Vult 7 3
+20 Social Credit 2 2
"It was Aliens" 10 29
sheeple 1 14
Someone has issues 1 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 6
cuck 11 13
it is a mystery 54 136
Old 17 75
/facepalm/ 10 7
honk honk! 7 15
coof 2 1
M'lady 0 16
Bad Spelling 7 36
WTF am I reading 58 30
Nuke it from orbit 5 20
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 38 134
Shit 25 28
quality shit 0 9
Slurp this person's delicious asshole 2 5
Heresy 12 5
Equip the Ring 0 8
Begone thot! 0 4
Excited! 63 168
(autism) 1 33
Doggy 19 42
Kitty 19 20
what? 6 24
Hoo 3 21
That's an Elephant 6 10
popamole 10 11
Balanced 131 226
PIRACY IS WRONG 0 3
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 1
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 1 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 1 0
Yes! 2 1
Disgusting! 8 21
You're Fired! 0 0
:M 45 44
M: 1 0
7e7e7 0 0
Birthday:
Jun 17, 1987 (Age: 33)

Sordid MCA/Prosper Hybryd

Arcane, 33

Sordid MCA/Prosper Hybryd was last seen:
Apr 15, 2021 at 3:11 AM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.