Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Wesp5
Last Activity:
Sep 25, 2021 at 3:22 PM
Joined:
Apr 18, 2007
Messages:
1,273
Kodex Kool Kredits:
680
Positive ratings received:
75
Neutral ratings received:
315
Negative ratings received:
11

Post Ratings

Received: Given:
Button 3 0
Participation Award 8 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 60 0
hopw roewur ne 23 0
Brofist 1,256 2
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 4 1
nice 33 0
thumbs down 0 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 8 0
Funny 287 15
not sure if serious 16 0
Fishy 0 0
How about this as a button 1 0
feels good man 0 0
sheeeeiiiit 0 0
rolleyes 7 0
Agree 454 11
Disagree 37 1
It's a matter of time 3 0
incline 91 0
decline 47 0
Edgy 4 0
meh 6 0
FAKE NEWS 35 1
cool story bro 1 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 2 0
Whatever shit you posted didn't load 0 0
consume product 0 0
Yes 134 0
No 22 0
STOP! posting 1 0
Rage 16 0
sad 5 0
Despair 71 0
Thanks! 50 0
Prestigious 77 0
Salute 173 0
Makes you think... 33 0
Interesting 28 0
Informative 269 0
[citation needed] 12 0
Friendly 302 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 6 0
Bro, do you even lift? 2 0
How DARE you!?? 1 0
When words are not enough 6 0
Okily Dokily! 0 0
Useful 1 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 1 0
Fabulously Optimistic 120 0
Creative 6 0
Artistic 0 0
butthurt 5 0
Racist 8 0
Absolutely Haram 1 0
Deus Vult 2 0
+20 Social Credit 5 0
"It was Aliens" 19 0
sheeple 2 0
Someone has issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 2 0
cuck 10 0
it is a mystery 68 0
Old 13 0
/facepalm/ 10 1
honk honk! 23 0
M'lady 7 0
Math! 0 0
Bad Spelling 8 0
WTF am I reading 63 1
Nuke it from orbit 0 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 52 0
Shit 15 0
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 1 1
Heresy 0 0
Equip the Ring 1 0
Begone thot! 0 0
Excited! 25 0
(autism) 4 1
Doggy 4 0
Kitty 0 0
what? 4 0
Hoo 2 0
That's an Elephant 1 0
popamole 3 0
Balanced 16 0
PIRACY IS WRONG 4 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 1 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 8 0
You're Fired! 3 0
:M 27 0
M: 0 0
7e7e7 0 0

Wesp5

Arcane

Wesp5 was last seen:
Sep 25, 2021 at 3:22 PM
    1. Nano
      Nano
      From Urban Dictionary in 2014: "RPG Codex is a forum for butthurt edgy teens [...] They stalk developers and modders such as Tessera and Wesp5 (who are all apparently German for some reason according to them) [...] The stalking of Tessera and Wesp5 has continued for 7 years by several insane individuals who use the Codex." Were you aware of this?
      1. View previous comments...
      2. AArmanFV
        AArmanFV
        You are asking him for the stalking or the butthurt?
        Aug 13, 2020
      3. Wesp5
        Wesp5
        No, I wasn't aware of this and Tessera is not German. He insulted me quite badly for that on Planet Vampire years ago!
        Aug 13, 2020
        hoothoot and Monkey Baron brofisted this.
      4. PrettyDeadman
        Aug 13, 2020
    2. Ed123
      Ed123
      Why is your wall bare? Did you delete everything?
      1. Grauken
        Grauken
        Regular cleanup of garbage is healthy
        Jul 15, 2020
    3. Bester
      Bester
      Did you fix the bugs that you intentionally put into the game yet?
      1. Ed123
        Ed123
        BTFO
        Jul 15, 2020
      2. Kalin
        Kalin
        Too busy adding faggot sex and pasting his name into the end credits
        Jul 15, 2020
        Maggot brofisted this.
      3. Wesp5
        Wesp5
        Troll, troll, troll...
        Jul 15, 2020
  • Loading...
  • Loading...
  • Loading...

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.