Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice

NSFW Best Thread Ever [No SJW-related posts allowed]

Discussion in 'General Gaming' started by Jaesun, Mar 15, 2011.

  1. Cyberarmy Love fool Patron

    Cyberarmy
    Joined:
    Feb 7, 2013
    Messages:
    5,807
    Location:
    Smyrna - Scalanouva
    Divinity: Original Sin 2


    Supreme Soviet power!
     
    • Brofist x 2
    • Nuke it from orbit x 2
    • Funny x 1
    • incline x 1
    • Sweat gathers upon my brow, let me dab it x 1
    • Excited! x 1
    ^ Top  
  2. Darth Roxor Prestigious Gentleman Wielder of the Huegpenis

    Darth Roxor
    Joined:
    May 29, 2008
    Messages:
    1,873,515
    Location:
    Djibouti
    To nobody's surprise, soviet army obliterates allied army, even with nuke trucks wiping more soviet than allied units :lol:
     
    • Prestigious Prestigious x 2
    • Sweat gathers upon my brow, let me dab it Sweat gathers upon my brow, let me dab it x 1
    ^ Top  
  3. Gerrard Arcane

    Gerrard
    Joined:
    Nov 5, 2007
    Messages:
    8,554
    Ah yes, the "evolution" of video games. I'm glad we came this far since Deus Ex.
     
    • Despair Despair x 2
    • decline decline x 1
    • retadred retadred x 1
    ^ Top  
  4. Citizen Arcane

    Citizen
    Joined:
    Sep 10, 2019
    Messages:
    1,422
    Location:
    iggy bin
     
    • Funny Funny x 3
    • what? what? x 3
    • hopw roewur ne hopw roewur ne x 1
    ^ Top  
  5. lightbane Arcane

    lightbane
    Joined:
    Dec 27, 2008
    Messages:
    7,117
    Location:
    Neverwhere
    Video doesn't show actual nukes vs soviet troops. :decline: The closest thing is a direct battle between the Allies and the Commies' forces, with the latter winning.
    I forgot how RA1 was so much in favor of the red gameplay-wise. :lol:
     
    • Agree Agree x 1
    ^ Top  
  6. Unkillable Cat Prestigious Gentleman LEST WE FORGET Patron

    Unkillable Cat
    Joined:
    May 13, 2009
    Messages:
    20,624
    Codex 2014 Make the Codex Great Again! Grab the Codex by the pussy
    While browsing around a bit I came across this torrent containing all the text files from a known gaming resource site, about 2 gigs in total. (Let that sink in for a bit. 2 gigs of text.)

    As I wonder whether this torrent has everything from that site, I spot a readme-text in there, and have a look.

    The top line proclaims "here are the URLs for all the websites that I couldn't download, hoping that someone else will tackle the job".

    The rest of the file are just URLs. Line after line of URLS. 164 pages of them.
    :abyssgazer:
     
    • WTF am I reading WTF am I reading x 7
    • hopw roewur ne hopw roewur ne x 1
    • Funny Funny x 1
    • Sweat gathers upon my brow, let me dab it Sweat gathers upon my brow, let me dab it x 1
    ^ Top  
  7. Horvatii Educated

    Horvatii
    Joined:
    Dec 15, 2019
    Messages:
    541
    If uncompressed thats not much.
     
    ^ Top  
  8. Unkillable Cat Prestigious Gentleman LEST WE FORGET Patron

    Unkillable Cat
    Joined:
    May 13, 2009
    Messages:
    20,624
    Codex 2014 Make the Codex Great Again! Grab the Codex by the pussy
    Good point, so I decompressed it.

    12.7 gigs total size (12.9 gigs on disk).
     
    • WTF am I reading WTF am I reading x 4
    • hopw roewur ne hopw roewur ne x 2
    • Sweat gathers upon my brow, let me dab it Sweat gathers upon my brow, let me dab it x 1
    • That's an Elephant That's an Elephant x 1
    ^ Top  
  9. Fedora Master Arcane Patron

    Fedora Master
    Joined:
    Jun 28, 2017
    Messages:
    7,431
     
    • Funny Funny x 4
    • Prestigious Prestigious x 2
    • nice nice x 1
    • popamole popamole x 1
    ^ Top  
  10. Horvatii Educated

    Horvatii
    Joined:
    Dec 15, 2019
    Messages:
    541
    Myspace database leak is 35 gig without any data, just users.
     
    • Interesting Interesting x 1
    • Sweat gathers upon my brow, let me dab it Sweat gathers upon my brow, let me dab it x 1
    • WTF am I reading WTF am I reading x 1
    ^ Top  
  11. markec Twitterbot Patron

    markec
    Joined:
    Jan 15, 2010
    Messages:
    20,463
    Location:
    Croatia
    Codex 2012 Dead State Project: Eternity Codex USB, 2014 Shadorwun: Hong Kong Divinity: Original Sin 2 Pathfinder: Kingmaker
     
    • Funny x 8
    • nice x 1
    • decline x 1
    • Despair x 1
    • coof x 1
    • what? x 1
    • Disgusting! x 1
    ^ Top  
  12. Clockwork Knight Arcane

    Clockwork Knight
    Joined:
    May 6, 2009
    Messages:
    1,870,784
    Location:
    Glass Fields, Ruins of Old Iran
     
    • honk honk! honk honk! x 2
    • gimme dem dolla bills gimme dem dolla bills x 1
    • decline decline x 1
    ^ Top  
  13. Guvide Literate

    Guvide
    Joined:
    Aug 28, 2020
    Messages:
    26



    :shredder:
     
    • Sweat gathers upon my brow, let me dab it x 3
    • nice x 2
    • incline x 2
    • not sure if serious x 1
    • Friendly x 1
    • Balanced x 1
    ^ Top  
  14. Mikeal Cipher

    Mikeal
    Joined:
    Dec 19, 2016
    Messages:
    1,714
    Location:
    Polish-Lithuanian Commonwealth
     
    ^ Top  
  15. Gerrard Arcane

    Gerrard
    Joined:
    Nov 5, 2007
    Messages:
    8,554


    :drink:

    What the fuck Nintendo
     
    • Funny Funny x 3
    • Sweat gathers upon my brow, let me dab it Sweat gathers upon my brow, let me dab it x 1
    • Creative Creative x 1
    ^ Top  
  16. PulsatingBrain Huge and Ever-Growing Patron

    PulsatingBrain
    Joined:
    Nov 5, 2014
    Messages:
    3,546
    Location:
    The Centre of the Ultraworld
    A classic
    [​IMG]
     
    • STOP! posting STOP! posting x 1
    • what? what? x 1
    • Disgusting! Disgusting! x 1
    ^ Top  
  17. Jigawatt Arcane

    Jigawatt
    Joined:
    Aug 13, 2009
    Messages:
    3,303
    Location:
    in a desert, walking along in the sand
    In that poster's bio: Professional Pokémon Master & Israeli Champion

    and then below the post he made...



    watermark my memes

    Imagine trying not to be a walking stereotype for even 5 minutes
     
    • Funny Funny x 9
    • Racist Racist x 2
    • gimme dem dolla bills gimme dem dolla bills x 1
    • "It was Aliens" "It was Aliens" x 1
    ^ Top  
  18. lightbane Arcane

    lightbane
    Joined:
    Dec 27, 2008
    Messages:
    7,117
    Location:
    Neverwhere
    Every. Time.
    Is it a stereotype when they do that unironically, every time? We need a "jew" tag. Also, it seems that PS1-style walking games are the latest rage in indies, but sometimes there's one or two that is the new shit in retrogaming.

     
    • Brofist Brofist x 1
    • Interesting Interesting x 1
    • Absolutely Haram Absolutely Haram x 1
    • Shit Shit x 1
    ^ Top  
  19. markec Twitterbot Patron

    markec
    Joined:
    Jan 15, 2010
    Messages:
    20,463
    Location:
    Croatia
    Codex 2012 Dead State Project: Eternity Codex USB, 2014 Shadorwun: Hong Kong Divinity: Original Sin 2 Pathfinder: Kingmaker
    [​IMG]

    [​IMG]
     
    • Funny x 16
    • Prestigious x 4
    • Brofist x 1
    • incline x 1
    • Whatever shit you posted didn't load x 1
    • Salute x 1
    • Hoo x 1
    ^ Top  
  20. MoistCloister Savant

    MoistCloister
    Joined:
    Feb 6, 2017
    Messages:
    528


    Brings back memories.
     
    • Brofist x 11
    • Prestigious x 4
    • Old x 2
    • (autism) x 2
    • nice x 1
    • Informative x 1
    • Artistic x 1
    ^ Top  
  21. markec Twitterbot Patron

    markec
    Joined:
    Jan 15, 2010
    Messages:
    20,463
    Location:
    Croatia
    Codex 2012 Dead State Project: Eternity Codex USB, 2014 Shadorwun: Hong Kong Divinity: Original Sin 2 Pathfinder: Kingmaker
    [​IMG]
     
    • Funny x 16
    • incline x 2
    • Yes x 1
    • Informative x 1
    • [citation needed] x 1
    • WTF am I reading x 1
    • Balanced x 1
    ^ Top  
  22. Alienman Arcane Patron

    Alienman
    Joined:
    Sep 10, 2014
    Messages:
    11,118
    Location:
    Mars
    Codex 2016 - The Age of Grimoire Make the Codex Great Again! Grab the Codex by the pussy Shadorwun: Hong Kong Divinity: Original Sin 2
    Billions...wtf.
     
    • Agree Agree x 2
    • gimme dem dolla bills gimme dem dolla bills x 1
    • [citation needed] [citation needed] x 1
    ^ Top  
  23. GrainWetski Arcane

    GrainWetski
    Joined:
    Oct 17, 2012
    Messages:
    3,024
    It obviously sold ~200 million copies on PS4 in a month.
     
    ^ Top  
  24. Mikeal Cipher

    Mikeal
    Joined:
    Dec 19, 2016
    Messages:
    1,714
    Location:
    Polish-Lithuanian Commonwealth
     
    • Funny Funny x 5
    • hopw roewur ne hopw roewur ne x 1
    • Prestigious Prestigious x 1
    ^ Top  
  25. Ninja Destroyer Arcane Patron

    Ninja Destroyer
    Joined:
    Mar 30, 2012
    Messages:
    6,152
    Location:
    ⛪️The Hall of the Epiphany⛪️
    Divinity: Original Sin 2
     
    • Funny x 16
    • :M x 3
    • nice x 1
    • How about this as a button x 1
    • Salute x 1
    • Grab the minigun, there are demons here to smite x 1
    • Excited! x 1
    • Doggy x 1
    ^ Top  

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.