Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
BLOBERT
Last Activity:
Sep 22, 2021 at 5:48 PM
Joined:
Jun 12, 2007
Messages:
3,773
Kodex Kool Kredits:
835
Positive ratings received:
112
Neutral ratings received:
237
Negative ratings received:
25

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 9
Participation Award 6 7
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 62 4
hopw roewur ne 62 9
Brofist 5,086 247
Goldfist 4 3
gimme dem dolla bills 4 2
nice 29 0
thumbs down 0 5
Up Yours 1 8
Cheers!! 25 6
Funny 543 14
not sure if serious 2 8
Fishy 0 0
How about this as a button 1 1
feels good man 3 1
sheeeeiiiit 0 0
rolleyes 0 4
Agree 138 3
Disagree 15 4
It's a matter of time 0 1
incline 95 7
decline 16 16
Edgy 1 6
meh 3 9
FAKE NEWS 6 5
cool story bro 3 4
I found this text to be too long and as such I didn't read it 20 16
Whatever shit you posted didn't load 6 4
consume product 0 0
Yes 62 11
No 9 6
STOP! posting 15 1
Rage 13 10
sad 0 0
Despair 25 6
Thanks! 18 7
Prestigious 97 5
Salute 184 6
Makes you think... 19 3
Interesting 12 12
Informative 126 6
[citation needed] 13 18
Friendly 356 6
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 23 5
Bro, do you even lift? 10 7
How DARE you!?? 1 1
When words are not enough 13 5
Okily Dokily! 1 0
Useful 3 1
Peaceful protest 2 0
Slam dunk! 2 1
Fabulously Optimistic 25 11
Creative 14 6
Artistic 0 0
butthurt 1 10
Racist 10 16
Absolutely Haram 2 1
Deus Vult 7 1
+20 Social Credit 1 0
"It was Aliens" 8 3
sheeple 2 6
Someone has issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 2 5
cuck 15 1
it is a mystery 14 6
Old 10 4
/facepalm/ 2 3
honk honk! 25 1
M'lady 2 4
Math! 0 0
Bad Spelling 22 5
WTF am I reading 39 14
Nuke it from orbit 2 5
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 134 9
Shit 89 8
quality shit 1 5
Slurp this person's delicious asshole 0 4
Heresy 0 3
Equip the Ring 2 3
Begone thot! 2 0
Excited! 50 6
(autism) 2 5
Doggy 19 5
Kitty 3 5
what? 3 3
Hoo 2 6
That's an Elephant 10 2
popamole 0 1
Balanced 19 6
PIRACY IS WRONG 2 9
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 1 0
Yuge! 7 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 3 0
Yes! 7 0
Disgusting! 9 2
You're Fired! 0 0
:M 43 6
M: 2 0
7e7e7 0 0
Location:
BRO
Occupation:
BRO

BLOBERT

Arcane, from BRO

BLOBERT was last seen:
Sep 22, 2021 at 5:48 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.