Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Excommunicator
Joined:
Oct 19, 2010
Messages:
3,510
Kodex Kool Kredits:
385
Positive ratings received:
20
Neutral ratings received:
151
Negative ratings received:
16

Post Ratings

Received: Given:
Button 1 2
Participation Award 7 45
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 20 200
hopw roewur ne 24 40
Brofist 1,719 115
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 0 27
nice 11 209
thumbs down 4 5
Up Yours 1 1
Cheers!! 2 302
Funny 237 1,260
not sure if serious 4 103
Fishy 0 1
How about this as a button 0 16
feels good man 2 1
sheeeeiiiit 0 0
rolleyes 2 34
Agree 361 1,218
Disagree 36 184
It's a matter of time 2 26
incline 45 54
decline 12 193
Edgy 10 5
meh 5 95
FAKE NEWS 12 75
cool story bro 1 118
I found this text to be too long and as such I didn't read it 1 24
Whatever shit you posted didn't load 3 13
consume product 6 1
Yes 59 684
No 18 395
STOP! posting 3 103
Rage 0 141
sad 2 26
Despair 36 208
Thanks! 10 69
Prestigious 29 253
Salute 26 318
Makes you think... 6 488
Interesting 4 54
Informative 19 164
[citation needed] 10 309
Friendly 63 65
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 2 150
Bro, do you even lift? 1 125
How DARE you!?? 1 12
When words are not enough 7 99
Okily Dokily! 1 6
Useful 0 1
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 0 3
Fabulously Optimistic 49 192
Creative 3 32
Artistic 0 7
butthurt 13 104
Racist 8 10
Absolutely Haram 0 8
Deus Vult 0 21
+20 Social Credit 0 5
"It was Aliens" 4 94
sheeple 2 11
Someone has issues 0 12
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 2 60
cuck 3 10
it is a mystery 11 72
Old 7 84
/facepalm/ 7 186
honk honk! 1 22
M'lady 1 21
Math! 0 2
Bad Spelling 1 63
WTF am I reading 8 137
Nuke it from orbit 3 42
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 6
retadred 16 80
Shit 12 44
quality shit 1 3
Slurp this person's delicious asshole 15 63
Heresy 0 3
Equip the Ring 0 115
Begone thot! 0 2
Excited! 6 76
(autism) 6 45
Doggy 8 91
Kitty 0 8
what? 3 256
Hoo 0 12
That's an Elephant 0 28
popamole 1 9
Balanced 9 26
PIRACY IS WRONG 0 10
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 0 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 1 0
Disgusting! 8 29
You're Fired! 0 1
:M 11 219
M: 0 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male

Excommunicator

Arcane, Male

You kids need to wake up to reality and stop living in make believe land. Life is not all about anime Sep 22, 2021


As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.