Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Strange Fellow
Joined:
Jun 21, 2018
Messages:
3,225
Kodex Kool Kredits:
286
Positive ratings received:
291
Neutral ratings received:
1,367
Negative ratings received:
77

Post Ratings

Received: Given:
Button 26 106
Participation Award 62 227
'k 5 0
Acknowledge this user's Agenda 125 493
hopw roewur ne 78 266
Brofist 3,181 8,959
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 18 170
nice 138 649
thumbs down 2 56
Up Yours 19 99
Cheers!! 67 312
Funny 2,575 4,920
not sure if serious 37 150
Fishy 4 5
How about this as a button 24 87
feels good man 1 0
sheeeeiiiit 3 0
rolleyes 18 159
Agree 1,729 2,742
Disagree 171 437
It's a matter of time 19 69
incline 231 1,137
decline 71 233
Edgy 12 150
meh 37 152
FAKE NEWS 85 290
cool story bro 13 97
I found this text to be too long and as such I didn't read it 14 117
Whatever shit you posted didn't load 17 19
consume product 1 6
Yes 562 1,318
No 97 443
STOP! posting 21 216
Rage 92 182
sad 17 188
Despair 226 870
Thanks! 81 125
Prestigious 227 1,057
Salute 247 1,082
Makes you think... 82 195
Interesting 64 340
Informative 306 1,259
[citation needed] 63 101
Friendly 605 839
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 62 546
Bro, do you even lift? 17 62
How DARE you!?? 11 23
When words are not enough 68 123
Okily Dokily! 7 36
Useful 1 76
Peaceful protest 4 18
Slam dunk! 11 52
Fabulously Optimistic 104 122
Creative 32 70
Artistic 5 67
butthurt 32 144
Racist 31 135
Absolutely Haram 2 34
Deus Vult 23 76
+20 Social Credit 2 56
"It was Aliens" 32 216
sheeple 14 28
Someone has issues 0 10
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 16 69
cuck 104 62
it is a mystery 213 312
Old 24 61
/facepalm/ 11 109
honk honk! 28 3
M'lady 16 69
Math! 3 1
Bad Spelling 17 81
WTF am I reading 73 244
Nuke it from orbit 20 71
Grab the minigun, there are demons here to smite 2 17
retadred 120 361
Shit 68 264
quality shit 10 88
Slurp this person's delicious asshole 10 45
Heresy 7 50
Equip the Ring 3 42
Begone thot! 2 14
Excited! 53 60
(autism) 16 132
Doggy 100 219
Kitty 14 151
what? 23 135
Hoo 13 26
That's an Elephant 5 28
popamole 12 87
Balanced 169 229
PIRACY IS WRONG 13 58
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 22
covfefe 0 0
Yuge! 3 23
Best Deal! 4 19
WTF!? 1 1
Love! 1 1
Build the Wall! 2 3
Win! 0 8
Yes! 2 2
Disgusting! 16 78
You're Fired! 4 2
:M 133 441
M: 3 0
7e7e7 0 0

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.