Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
oldmanpaco
Last Activity:
Jan 17, 2021 at 3:15 PM
Joined:
Nov 8, 2008
Messages:
12,867
Kodex Kool Kredits:
985
Positive ratings received:
437
Neutral ratings received:
1,747
Negative ratings received:
231

Post Ratings

Received: Given:
Button 8 0
Participation Award 67 10
'k 1 0
Acknowledge this user's Agenda 440 9
hopw roewur ne 411 4
Brofist 12,222 860
Goldfist 4 0
gimme dem dolla bills 40 4
nice 217 10
thumbs down 3 2
Up Yours 13 0
Cheers!! 63 4
Funny 3,569 181
not sure if serious 16 8
How about this as a button 8 1
feels good man 8 0
rolleyes 14 2
Agree 2,856 811
Disagree 254 57
It's a matter of time 5 1
incline 420 67
decline 220 64
Edgy 61 10
meh 81 60
FAKE NEWS 87 66
cool story bro 9 22
I found this text to be too long and as such I didn't read it 58 34
Whatever shit you posted didn't load 20 84
consume product 0 0
Yes 473 86
No 115 59
STOP! posting 20 2
Rage 150 21
:( 18 4
Despair 460 113
Thanks! 94 25
Prestigious 426 204
Salute 543 221
Makes you think... 85 44
Interesting 64 25
Informative 611 78
[citation needed] 119 28
Friendly 556 4
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 121 6
Bro, do you even lift? 21 30
How DARE you!?? 10 7
When words are not enough 36 5
Okily Dokily! 4 1
Useful 5 1
Peaceful protest 0 1
Slam dunk! 18 3
Fabulously Optimistic 412 149
Creative 88 2
Artistic 5 0
butthurt 75 6
Racist 202 22
Absolutely Haram 19 1
Deus Vult 28 9
+20 Social Credit 5 1
"It was Aliens" 100 16
sheeple 52 19
You have issues 3 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 10 1
cuck 72 1
it is a mystery 480 122
Old 238 32
/facepalm/ 12 14
honk honk! 59 5
coof 6 0
M'lady 26 9
Bad Spelling 86 6
WTF am I reading 205 20
Nuke it from orbit 106 2
Grab the minigun, there are demons here to smite 3 1
retadred 139 16
Shit 138 9
quality shit 5 9
Slurp this person's delicious asshole 33 0
Heresy 14 3
Equip the Ring 14 2
Begone thot! 0 0
Excited! 580 90
(autism) 5 8
Doggy 235 35
Kitty 41 4
what? 30 4
Hoo 27 2
That's an Elephant 3 2
popamole 20 6
Balanced 118 70
PIRACY IS WRONG 14 6
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 36 0
Yuge! 30 2
Best Deal! 37 4
WTF!? 12 0
Love! 6 3
Build the Wall! 61 0
Win! 14 1
Yes! 34 7
Disgusting! 78 16
You're Fired! 19 4
:M 238 372
M: 13 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Location:
Winter

oldmanpaco

Master of Siestas, Male, from Winter

Here Jan 5, 2012

oldmanpaco was last seen:
Jan 17, 2021 at 3:15 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.