Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
The Dutch Ghost
Last Activity:
Oct 29, 2020 at 9:46 PM
Joined:
May 26, 2016
Messages:
363
Kodex Kool Kredits:
59
Positive ratings received:
7
Neutral ratings received:
35
Negative ratings received:
3

Post Ratings

Received: Given:
Button 0 0
Participation Award 3 0
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 7 0
hopw roewur ne 18 0
Brofist 155 30
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 1 0
nice 4 0
thumbs down 1 0
Up Yours 0 0
Cheers!! 0 0
Funny 89 62
not sure if serious 1 0
How about this as a button 0 0
rolleyes 1 0
Agree 125 110
Disagree 2 0
It's a matter of time 0 0
incline 6 1
decline 14 4
Edgy 0 0
meh 4 0
FAKE NEWS 3 0
cool story bro 1 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 3 0
Whatever shit you posted didn't load 0 0
Yes 12 9
No 5 0
STOP! posting 0 0
Rage 0 0
:( 0 0
Despair 20 1
Thanks! 2 3
Prestigious 6 0
Salute 5 1
Makes you think... 3 0
Interesting 4 0
Informative 20 4
[citation needed] 3 0
Friendly 6 0
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 0 0
Bro, do you even lift? 1 0
How DARE you!?? 0 0
When words are not enough 1 0
Okily Dokily! 0 0
Useful 0 0
Peaceful protest 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 5 4
Creative 2 1
Artistic 0 0
butthurt 2 0
Racist 1 0
Absolutely Haram 0 0
Deus Vult 0 0
+20 Social Credit 1 0
"It was Aliens" 0 0
sheeple 1 1
You have issues 0 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 0 0
cuck 1 0
it is a mystery 13 1
Old 1 0
/facepalm/ 0 0
honk honk! 3 0
coof 1 0
M'lady 0 0
Bad Spelling 3 0
WTF am I reading 4 3
Nuke it from orbit 2 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 2 0
Shit 6 0
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 0 0
Equip the Ring 0 0
Excited! 5 0
(autism) 2 0
Doggy 0 0
Kitty 1 0
what? 0 0
Hoo 1 0
That's an Elephant 0 0
popamole 0 0
Balanced 3 0
PIRACY IS WRONG 1 0
covfefe 0 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 1 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 0 0
Yes! 0 0
Disgusting! 0 0
You're Fired! 0 0
:M 3 0
M: 0 0
7e7e7 0 0

Stalkers 3

Gender:
Male

The Dutch Ghost

Learned, Male

The Dutch Ghost was last seen:
Oct 29, 2020 at 9:46 PM
    1. The Brazilian Slaughter
      The Brazilian Slaughter
      Sup bro? Its me.
      1. Sukhāvatī brofisted this.
      2. View previous comments...
      3. The Dutch Ghost
        The Dutch Ghost
        More than ten years man, though the video card is more recent.
        I have been saving up for a while for a PC and plan to get it either this year or next year.
        I still wonder what kind of games I would play on it.
        Nov 9, 2019
      4. The Brazilian Slaughter
        The Brazilian Slaughter
        Holy shit, that is one ancestral rig. My rigs always seem to break in two-four years time. This one is on its... second or third year, I think. I already want to change. Would just upgrade with some RAM sticks and a real video card but its a laptop and I honestly don't know how to work on those.
        Nov 10, 2019
      5. The Dutch Ghost
        The Dutch Ghost
        I sadly don't have a big income so I can't afford a new rig each two or three years. That is one of the reasons why I want a job, so I can afford things like that.
        I do need to say that sometimes I also don't know what games I should get a new PC for. I find the AAA gaming scene poor at the moment.
        Nov 10, 2019
  • Loading...
  • Loading...
  • About

    Gender:
    Male

    Interact

    Content:
    Steam User ID:
    thedutchghost
    Skype:
    thedutchghost

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.