Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
V_K
Last Activity:
Jan 25, 2021 at 7:08 PM
Joined:
Nov 3, 2013
Messages:
6,487
Kodex Kool Kredits:
369
Positive ratings received:
243
Neutral ratings received:
1,290
Negative ratings received:
95

Post Ratings

Received: Given:
Button 3 0
Participation Award 45 81
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 209 95
hopw roewur ne 135 81
Brofist 3,627 3,235
Goldfist 0 0
gimme dem dolla bills 19 0
nice 130 0
thumbs down 3 0
Up Yours 14 0
Cheers!! 30 0
Funny 2,566 1,466
not sure if serious 41 0
How about this as a button 21 0
feels good man 2 0
rolleyes 24 0
Agree 2,011 846
Disagree 204 153
It's a matter of time 1 0
incline 322 256
decline 112 76
Edgy 85 73
meh 46 5
FAKE NEWS 102 102
cool story bro 9 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 20 21
Whatever shit you posted didn't load 4 2
consume product 2 0
Yes 409 564
No 73 168
STOP! posting 16 0
Rage 64 65
:( 11 0
Despair 303 220
Thanks! 99 45
Prestigious 233 207
Salute 153 440
Makes you think... 97 0
Interesting 93 3
Informative 518 214
[citation needed] 57 127
Friendly 398 291
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 63 0
Bro, do you even lift? 26 0
How DARE you!?? 19 0
When words are not enough 55 21
Okily Dokily! 5 0
Useful 0 0
Peaceful protest 3 0
Slam dunk! 17 0
Fabulously Optimistic 154 133
Creative 47 54
Artistic 3 0
butthurt 137 49
Racist 60 25
Absolutely Haram 6 0
Deus Vult 24 37
+20 Social Credit 3 0
"It was Aliens" 36 69
sheeple 6 36
Someone has issues 1 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 22 0
cuck 60 12
it is a mystery 150 263
Old 60 58
/facepalm/ 21 0
honk honk! 41 2
coof 16 1
M'lady 15 1
Bad Spelling 32 4
WTF am I reading 134 216
Nuke it from orbit 19 1
Grab the minigun, there are demons here to smite 1 0
retadred 235 184
Shit 107 7
quality shit 6 0
Slurp this person's delicious asshole 8 0
Heresy 12 0
Equip the Ring 6 0
Begone thot! 2 0
Excited! 114 180
(autism) 10 0
Doggy 93 71
Kitty 137 0
what? 19 0
Hoo 8 0
That's an Elephant 3 0
popamole 10 0
Balanced 118 36
PIRACY IS WRONG 10 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 3 0
Yuge! 2 0
Best Deal! 1 0
WTF!? 6 0
Love! 1 0
Build the Wall! 1 0
Win! 0 0
Yes! 5 0
Disgusting! 21 27
You're Fired! 0 0
:M 146 9
M: 1 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Location:
at a Nowhere near you

V_K

Arcane, Male, from at a Nowhere near you

Idea for a horror RPG title: Pentacles&Tentacles Jun 10, 2020

V_K was last seen:
Jan 25, 2021 at 7:08 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.