Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
BLOBERT
Last Activity:
Nov 18, 2019 at 7:43 AM
Joined:
Jun 12, 2007
Messages:
3,583
Kodex Kool Kredits:
760
Positive ratings received:
77
Neutral ratings received:
118
Negative ratings received:
16

Post Ratings

Received: Given:
Button 2 2
Participation Award 5 3
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 51 3
hopw roewur ne 32 4
Brofist 4,511 200
Goldfist 4 0
gimme dem dolla bills 0 1
nice 16 0
thumbs down 0 3
Up Yours 0 4
Cheers!! 12 5
Funny 320 9
not sure if serious 0 5
rolleyes 0 2
Agree 99 3
Disagree 10 2
incline 59 7
decline 10 12
Edgy 1 6
meh 3 6
FAKE NEWS 5 2
cool story bro 1 2
I found this text to be too long and as such I didn't read it 15 10
Whatever shit you posted didn't load 4 2
Yes 41 9
No 2 5
STOP! posting 11 1
Rage 9 6
:( 0 0
Despair 13 6
Thanks! 9 4
Prestigious 56 2
Salute 151 5
Makes you think... 6 2
Interesting 8 5
Informative 90 5
[citation needed] 11 16
Friendly 214 5
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 7 2
Bro, do you even lift? 7 7
When words are not enough 6 2
Useful 0 0
Slam dunk! 2 0
Fabulously Optimistic 22 6
Creative 12 5
butthurt 0 8
Racist 5 11
Absolutely Haram 0 1
Deus Vult 5 0
"It was Aliens" 7 2
sheeple 2 4
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 2 2
cuck 9 1
it is a mystery 9 5
Old 8 2
/facepalm/ 1 3
honk honk! 18 0
M'lady 1 2
Bad Spelling 18 4
WTF am I reading 23 10
Nuke it from orbit 0 4
retadred 126 9
Shit 87 7
quality shit 1 4
Slurp this person's delicious asshole 0 2
Heresy 0 1
Equip the Ring 1 1
Excited! 20 4
(autism) 0 3
Doggy 17 2
Kitty 3 2
what? 2 1
Hoo 1 5
popamole 0 0
Balanced 9 4
PIRACY IS WRONG 0 5
covfefe 1 0
Yuge! 7 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 0 0
Love! 0 0
Build the Wall! 0 0
Win! 3 0
Yes! 7 0
Disgusting! 0 0
You're Fired! 0 0
:M 39 3
M: 1 0
7e7e7 0 0
Location:
BRO
Occupation:
BRO

BLOBERT

Arcane, from BRO

BLOBERT was last seen:
Nov 18, 2019 at 7:43 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)