Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Juan_Carlo
Last Activity:
Dec 11, 2018 at 9:44 AM
Joined:
Jul 19, 2012
Parrots:
3,082
Kodex Kool Kredits:
904
Positive ratings received:
77
Neutral ratings received:
343
Negative ratings received:
90

Post Ratings

Received: Given:
Merry Christmas! 2 1
Participation Award 13 1
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 150 0
hopw roewur ne 136 2
Brofist 3,656 1,574
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 3 0
nice 5 0
thumbs down 0 0
Up Yours 9 0
Cheers!! 3 0
Funny 513 199
not sure if serious 9 0
rolleyes 31 0
Agree 666 12
Disagree 136 7
incline 72 1
decline 38 6
Edgy 11 22
meh 37 0
FAKE NEWS 709 1
cool story bro 0 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 165 0
Whatever shit you posted didn't load 9 0
Yes 33 3
No 13 0
STOP! posting 18 0
Rage 11 2
:( 4 0
Despair 32 0
Thanks! 30 8
Prestigious 16 2
Salute 89 1
Makes you think... 10 0
Interesting 36 0
Informative 254 2
[citation needed] 87 45
Friendly 107 5
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 1 0
Bro, do you even lift? 2 0
When words are not enough 4 0
Useful 0 0
Slam dunk! 0 0
Fabulously Optimistic 145 0
Creative 27 1
butthurt 658 1
Racist 72 0
Absolutely Haram 2 0
Deus Vult 5 0
"It was Aliens" 36 10
sheeple 46 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 8 0
cuck 387 0
it is a mystery 31 1
Old 42 2
/facepalm/ 0 0
M'lady 45 0
Bad Spelling 38 0
WTF am I reading 77 0
Nuke it from orbit 2 0
retadred 1,176 4
Shit 685 1
quality shit 0 0
Slurp this person's delicious asshole 2 0
Heresy 5 0
Equip the Ring 1 0
Excited! 23 1
(autism) 13 0
Doggy 30 0
Kitty 2 0
what? 7 0
Hoo 3 0
popamole 9 0
Balanced 33 1
PIRACY IS WRONG 0 0
covfefe 5 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 2 0
WTF!? 6 0
Love! 2 0
Build the Wall! 16 0
Win! 2 0
Yes! 10 0
Disgusting! 20 0
You're Fired! 106 0
:M 72 2
M: 0 0
Gender:
Mudcrab

Juan_Carlo

Arcane, Mudcrab

Juan_Carlo was last seen:
Dec 11, 2018 at 9:44 AM

(buying stuff via the above buttons helps us pay the hosting bills, thanks!)