Official RPG Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
Trans-Financial-Man
Last Activity:
Nov 30, 2021
Joined:
Feb 20, 2018
Messages:
862
Kodex Kool Kredits:
211
Positive ratings received:
90
Neutral ratings received:
392
Negative ratings received:
50

Post Ratings

Received: Given:
Merry Christmas! 6 0
Button 2 0
Participation Award 43 1
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 40 2
hopw roewur ne 92 1
Brofist 786 92
Goldfist 2 0
gimme dem dolla bills 25 0
nice 28 0
thumbs down 1 0
Up Yours 13 0
Cheers!! 16 0
Funny 608 42
not sure if serious 19 0
Fishy 2 1
How about this as a button 0 0
feels good man 5 0
sheeeeiiiit 1 0
rolleyes 11 0
Agree 471 183
Disagree 25 14
It's a matter of time 2 0
incline 85 22
decline 34 7
Edgy 24 1
meh 17 0
FAKE NEWS 41 2
cool story bro 24 0
I found this text to be too long and as such I didn't read it 57 0
Whatever shit you posted didn't load 6 1
consume product 2 0
Yes 91 10
No 20 11
STOP! posting 9 0
Rage 28 9
sad 1 0
Despair 124 11
Thanks! 13 4
Prestigious 63 4
Salute 60 6
Makes you think... 22 0
Interesting 19 0
Informative 146 5
[citation needed] 47 1
Friendly 109 1
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 12 0
Bro, do you even lift? 3 0
How DARE you!?? 1 0
When words are not enough 20 2
Okily Dokily! 3 0
Useful 1 0
Peaceful protest 2 0
Slam dunk! 2 0
Fabulously Optimistic 56 3
Creative 10 0
Artistic 0 0
butthurt 12 19
Racist 38 3
Absolutely Haram 2 0
Deus Vult 4 3
+20 Social Credit 1 0
"It was Aliens" 25 1
sheeple 9 1
Someone has issues 1 0
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 11 0
cuck 45 11
it is a mystery 45 1
Old 28 0
/facepalm/ 9 0
honk honk! 25 1
M'lady 16 0
Math! 0 0
Bad Spelling 30 0
WTF am I reading 54 1
Nuke it from orbit 7 0
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 94 11
Shit 37 1
quality shit 1 0
Slurp this person's delicious asshole 0 0
Heresy 2 0
Equip the Ring 4 0
Begone thot! 1 0
Excited! 45 0
(autism) 17 0
Doggy 11 0
Kitty 7 0
what? 16 0
Hoo 5 0
That's an Elephant 7 0
popamole 6 0
Balanced 37 1
PIRACY IS WRONG 2 0
Come on man! You know, the thing, trunalimunumaprzure 0 0
covfefe 1 0
Yuge! 0 0
Best Deal! 1 0
WTF!? 2 0
Love! 0 0
Build the Wall! 1 0
Win! 0 0
Yes! 4 0
Disgusting! 14 0
You're Fired! 1 0
:M 27 1
M: 1 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male

Trans-Financial-Man

Prophet, Male

I've survived "video nasties.", the satanic panic, etc. But I've never seen a group be so successful at ruining things as trannies. May 23, 2021

Trans-Financial-Man was last seen:
Nov 30, 2021

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.