Official Codex Discord Server

  1. Welcome to rpgcodex.net, a site dedicated to discussing computer based role-playing games in a free and open fashion. We're less strict than other forums, but please refer to the rules.

    "This message is awaiting moderator approval": All new users must pass through our moderation queue before they will be able to post normally. Until your account has "passed" your posts will only be visible to yourself (and moderators) until they are approved. Give us a week to get around to approving / deleting / ignoring your mundane opinion on crap before hassling us about it. Once you have passed the moderation period (think of it as a test), you will be able to post normally, just like all the other retards.
    Dismiss Notice
thesheeep
Last Activity:
Jul 7, 2020 at 4:12 PM
Joined:
Mar 16, 2007
Messages:
8,292
Kodex Kool Kredits:
385
Positive ratings received:
157
Neutral ratings received:
659
Negative ratings received:
56

Post Ratings

Received: Given:
Button 5 3
Participation Award 24 20
'k 0 0
Acknowledge this user's Agenda 173 40
hopw roewur ne 86 113
Brofist 2,429 2,613
Goldfist 1 0
gimme dem dolla bills 23 48
nice 57 45
thumbs down 2 0
Up Yours 6 2
Cheers!! 21 25
Funny 1,537 8,222
not sure if serious 23 198
How about this as a button 1 0
rolleyes 21 149
Agree 2,069 6,440
Disagree 206 514
It's a matter of time 0 1
incline 206 2,048
decline 132 197
Edgy 44 57
meh 37 274
FAKE NEWS 48 54
cool story bro 4 43
I found this text to be too long and as such I didn't read it 30 9
Whatever shit you posted didn't load 5 18
Yes 218 295
No 58 100
STOP! posting 4 26
Rage 70 110
:( 8 4
Despair 244 254
Thanks! 63 67
Prestigious 111 101
Salute 178 121
Makes you think... 25 208
Interesting 33 117
Informative 266 496
[citation needed] 82 182
Friendly 206 276
Sweat gathers upon my brow, let me dab it 18 20
Bro, do you even lift? 9 27
How DARE you!?? 1 1
When words are not enough 40 13
Okily Dokily! 0 6
Useful 7 3
Slam dunk! 1 9
Fabulously Optimistic 149 331
Creative 54 99
Artistic 3 3
butthurt 134 195
Racist 49 108
Absolutely Haram 2 9
Deus Vult 9 20
+20 Social Credit 0 0
"It was Aliens" 48 18
sheeple 600 20
NPC #61873 came up with this opinion all by his / herself 16 8
cuck 141 3
it is a mystery 177 572
Old 44 98
/facepalm/ 9 90
honk honk! 17 11
coof 1 2
M'lady 13 18
Bad Spelling 7 57
WTF am I reading 107 348
Nuke it from orbit 12 21
Grab the minigun, there are demons here to smite 0 0
retadred 392 330
Shit 154 234
quality shit 6 30
Slurp this person's delicious asshole 3 20
Heresy 12 8
Equip the Ring 8 31
Excited! 124 474
(autism) 12 35
Doggy 101 48
Kitty 16 17
what? 7 96
Hoo 4 21
That's an Elephant 2 6
popamole 7 4
Balanced 88 76
PIRACY IS WRONG 1 10
covfefe 4 0
Yuge! 1 0
Best Deal! 4 0
WTF!? 2 0
Love! 1 0
Build the Wall! 9 0
Win! 2 0
Yes! 8 0
Disgusting! 12 6
You're Fired! 48 0
:M 91 53
M: 2 0
7e7e7 0 0
Gender:
Male
Location:
Tampere, Finland

thesheeep

Arcane, Male, from Tampere, Finland

thesheeep was last seen:
Viewing thread Total War: Warhammer 2, Jul 7, 2020 at 4:12 PM

As an Amazon Associate, rpgcodex.net earns from qualifying purchases.